خبرگزاری کار ایران

لطیفی: انتخاب های قلعه نویی برای تیم ملی خوب بودند/ جلالی شبیه رضاییان بازی می‌کند

لطیفی: انتخاب های قلعه نویی برای تیم ملی خوب بودند/ جلالی شبیه رضاییان بازی می‌کند
کد خبر : ۱۴۹۳۳۸۷

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: نتیجه بازی با ازبکستان کاملاً عادلانه بود چرا که هر دو تیم در این مسابقه از لحاظ آماری با یکدیگر مساوی بودند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، علی لطیفی درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: به نظرم نتیجه تساوی در این بازی عادلانه بود و هر دو تیم شرایط برابری داشتند. در مالکیت و خلق موقعیت کاملاً با یکدیگر مساوی بودند و همین موضوع سبب شد تا یک نتیجه عادلانه به دست بیاید. البته ما باید در ورزشگاه آزادی به مراتب از تیم حریف بهتر بازی می‌کردیم، اما در مجموع همه چیز برعکس بود و تیم ازبکستان بهتر از ما بازی کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با جوانگرایی در تیم ملی تصریح کرد: فرمول جوانگرایی در تیم ملی ایران تقریباً به بهترین شکل پیش می‌رود و یک سری ضعف‌هایی از بابت هماهنگی بین بازیکنان در خطوط مختلف مخصوصاً خط دفاعی دیده می‌شود. ما از لحاظ فیزیکی بازی را به اکثر حریفانمان واگذار می‌کنیم و این موضوع در دیدار مقابل ازبکستان مشهود بود و اکثر بازیکنان که سنشان بالا رفته در این مسابقه نسبت به بازیکنان ازبکستان کم آوردند. در این مقطع جوانگرایی بهترین کاری است که می‌توان انجام داد چرا که اگر جوانان با یکدیگر هماهنگ نشوند در مراحل آینده و یا حتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مشکل خواهیم خورد. مقصر این موضوع قلعه‌نویی نیست بلکه موضوع تعهدات باشگاه‌ها است که این چنین فوتبال ملی را به دردسر انداختند. امیدوارم که نظارت ویژه‌ای روی این موضوع شود.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران با بیان اینکه باید بهترین نفرات را برای لیست تیم ملی انتخاب کنند گفت: لیست تیم ملی برای ۲ بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان تقریباً نمره خوبی گرفت و انتخاب‌های قلعه‌نویی نسبتاً خوب بود. ابوالفضل جلالی بازیکنی است که از کناره‌ها به خوبی نفوذ می‌کند و آمار پاس گل خوبی در لیگ برتر به ثبت رسانده و به نظرم بهترین موقعیت بود که در این مسابقه حضور داشته باشد. او مانند رامین رضاییان بازی می‌کند و از این حیث اگر بخواهیم جوانان را جایگزین بزرگ‌ترها کنیم جلالی جایگزین خوبی برای رضاییان است.

لطیفی در پایان خاطر نشان کرد: تاریخ انقضای شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان گذشته است و باید ۲ مدافع به مراتب بهتر از آن‌ها در خط دفاعی انتخاب شود. قلعه‌نویی کار بسیار سختی در ادامه دارد، اما با همین کار نام خود را در تیم ملی ماندگار می‌کند چرا که تغییر نسل کار هر مربی نخواهد بود. به آینده تیم ملی امیدوار هستم و بهتر است سنگ تیم‌های در حال توسعه را به سر خودمان نزنیم و تلاش کنیم تا بهتر از سایر کشور‌های دیگر فوتبالمان را توسعه دهیم. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز