خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر

تیم منتخب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر
کد خبر : ۱۴۸۸۸۸۳

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هم شاهد درخشش برخی از بازیکنان در ترکیب تیم‌هایشان بودیم.

به گزارش ایلنا، هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر هم برگزار شد و تکلیف تیم قهرمانی، سهمیه‌های آسیایی و دو تیم سقوط کننده هم در نهایت مشخص شد. بهترین‌های هفته پایانی مسابقات به شرح زیر هستند:

 

شهاب گردان (فولاد خوزستان)

در آخرین بازی دوران زندگی خودش یک کلین شیت ارزشمند به ثبت رساند و توانست به بقای فولاد در لیگ برتر کمک کند. گردان با این کار خودش پایان شیرینی برای دوران فوتبالش رقم زد.

 

مدافع: حسن شوشتری (استقلال خوزستان)

به عنوان یک مدافع برای بقای تیمش در لیگ برتر همه‌کار کرد. هم در وظایف دفاعی خودش موثر و مفید واقع شد و هم توانست برای تیمش در بازی حساس این هفته مقابل هوادار گلزنی کند تا یکی از برترین‌های هفته باشد.

 

مدافع: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

بهترین روز زندگی فوتبالی خودش را سپری کرد و مهم‌ترین گل دوران فوتبالش را هم برابر مس رفسنجان به ثمر رساند. او با مصدومیت و به اصرار خودش در زمین بازی حضور پیدا کرد و توانست گل قهرمانی تیمش را در دقایق پایانی بازی با مس به ثمر برساند.

 

مدافع: رامین رضاییان (سپاهان)

فوق‌العاده بود و این هفته همه کار برای گرفتن لقب برترین بازیکن لیگ برتر انجام داد. زدن سه گل و دادن یک پاس گل دلیل کافی برای حضورش در این ترکیب بود. رامین اگر همیشه انقدر آماده باشد حضورش در ترکیب هر تیمی یک نعمت است.

 

هافبک میانی: ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهندس لیگ برتر امسال هم آقای پاس گل مسابقات شد و با پاسی که در این بازی مقابل صنعت نفت داد 11 پاسه شد تا با عبور از ابوالفضل جلالی به تنهایی بهترین پاسور فصل لقب بگیرد و عنوان فصل گذشته خودش را حفظ کند. او از بهترین خارجی‌های لیگ برتر است.

 

هافبک کناری: وحید امیری (پرسپولیس)

تجربه بالای او بار دیگر به کمک پرسپولیس آمد و در مهم‌ترین بزنگاه هفته پاس دقیق و تماشایی او روی سر گولسیانی نشست و تبدیل به تک گل پیروزی بخش سرخپوشان در آخرین مسابقه فصل بود که قهرمانی این تیم را رقم زد.

 

هافبک کناری: سیامک نعمتی (تراکتور)

بغض او هم در هفته پایانی ترکید و با زدن دو گل مقابل صنت نفت یک پیروزی شیرین در هفته پایانی مقابل این تیم سقوط کرده آبادانی برای تبریزی‌ها رقم زد. نعمتی از خوب‌های هفته سی‌ام لیگ برتر بود و کیفیت بالایی از خودش به نمایش گذاشت.

 

هافبک هجومی: ساویو روبرتو (استقلال خوزستان)

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان که فصل خوبی با این تیم سپری کرد و در بازی هفته آخر هم که در اوج حساسیت برای بقای این تیم رقم خورد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و مقابل هوادار موفق به گلزنی شد تا در ابقای تیمش در مسابقات نقش موثری داشته باشد.

 

مهاجم: علی اصغر اعرابی (سپاهان)

پدیده خط حمله سپاهان جای شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی گرفت و کاری کرد کارستان و زوج موفقی با رامین رضاییان تشکیل داد که حاصل همکاری‌شان سه گل بود. او یک گل زد و دو پاس گل داد تا نشان دهد یک پدیده آینده دار دیگر در سپاهان این فصل متولد شده است.

 

مهاجم: مهرداد محمدی (استقلال)

خیلی زود خیال استقلالی‌ها را از اکباتان راحت کرد تا مخاطبین فوتبال تمرکزشان روی بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باشد. دو گل در فاصله زمانی کم به پیکان زد و پای سقوط این تیم را امضا کرد و ستاره تیمش در هفته پایانی بود. هرچند در بیرون زمین و در مصاحبه با اصحاب رسانه ستاره نبود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز