خبرگزاری کار ایران

ترزیچ: فاصله زیادی تا پیروزی نداشتیم/ قبول این باخت خیلی سخت است

ترزیچ: فاصله زیادی تا پیروزی نداشتیم/ قبول این باخت خیلی سخت است
کد خبر : ۱۴۸۸۸۷۱

ترزیچ گفت: این بازی شروعی برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید با نتیجه ۲_۰ شکست خورد تا برای بار دوم به عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها برسد. این در حالی است که آن‌ها در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و بر بازی مسلط بودند اما نتواستند گلی به ثمر برسانند.

ترزیچ سرمربی دورتموند پس از ناکامی در کسب جام قهرمانی گفت: ما نمایش فوق‌العاده‌ای را ارائه کردیم و به نظرم با توجه به آن حق‌مان نبود که 2 بر صفر ببازیم. از اولین ثانیه بازی به تمام دنیا نشان دادیم که فقط برای بازی در فینال نیامده‌ایم بلکه می‌خواهیم آن را ببریم. کارهای مثبت فراوانی هم برای تحقق هدف‌مان انجام دادیم، اما این رئال مادرید بود که برخلاف ما از موقعیت‌هایش استفاده کرد‌.

او ادامه داد: به جود بلینگام و همچنین ارلینگ هالند افتخار می‌کنم. تجربه مربیگری آن‌ها را داشتم و آن‌ها اولین جام‌های خود را با من در جام حذفی به دست آوردند. بازیکنان رئال مادرید با وجود قهرمانی‌های زیاد، برای این قهرمانی بسیار  با انگیزه بودند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: قبول این باخت واقعاً سخت است، چون ما فاصله زیادی تا پیروزی نداشتیم، اما با تمام این‌ها من به مردانم افتخار می‌کنم. نمایش ما به خصوص در نیمه اول عالی بود و من فکر می‌کنم که حریف را تحت کنترل داشتیم. رئال مادرید کارش را در لیگ قهرمانان اروپا بلد است، اما با این وجود ما هم خوب بودیم. گذراندن امشب به خاطر این باخت سخت خواهد بود، اما از فردا ما شروعی دوباره خواهیم داشتم. مثل سال گذشته ما روی یک کرنر و به خاطر غافل شدن از مهار بازیکن حریف روی تیر یک گل خوردیم، اما عملکرد امسال و پارسال ما قابل مقایسه نیستند و همین مسئله سبب می‌شود که این باخت تلخ‌تر باشد.

 

سرمربی زردپوشان در پایان تأکید کرد: ما نمایشی بسیار خوب ارائه کردیم و این نکته مثبتی است که از این بازی با خودمان خواهیم برد. این بازی همچنین باعث خواهد شد که دفعه بعد، همه فوراً به توانایی‌ها تیم ما شک نکنند. تیم ما به این خودباوری نیاز دارد و تنها با آن موفقیت حاصل خواهد شد و این بازی شروعی برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز