خبرگزاری کار ایران

در مجمع فدراسیون کارگری مطرح شد

چکشیان: "هیات" ورزش کارگری جایگاه بسیار ارزشمندی است

چکشیان: "هیات" ورزش کارگری جایگاه بسیار ارزشمندی است
کد خبر : ۱۴۸۸۶۶۸

رییس مجمع فدراسیون ورزش کارگری گفت : هیات ورزشی کارگری دارای جایگاه بزرگ و ارزشمندی است و با توجه به پتانسیلی که در هر استان داریم روسای هیات های کارگری باید با افکار بزرگ و اهداف بزرگتر شادی و نشاط را از طریق ورزش در جامعه کار و تلاش توسعه دهند.

به گزارش ایلنا، محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس مجمع فدراسیون کارگری در مجمع  سالانه این فدراسیون گفت : جایگاه رئیس هیات ورزش کارگری یک جایگاه بسیار ارزشمند و بالایی است و با تکیه بر این جایگاه و استفاده از توانمندی ها و امکاناتی که هیات های ما در اختیار دارند انتظارات بسیار بیشتر از اینهاست مشروط برآنکه رئیس هیات عاشقانه کار کند و شناخت خوبی از ماموریت و توانایی های استان خود داشته باشد. 

چکشیان‌افزود :  رئیس هیات ابتدا باید آماری از کارخانجات و بنگاه‌های کارگری موجود در استان خود را بدست آورد و با تمامی مسئولین آنها ارتباط مستمر برقرار کند و تنها به دو سه بنگاه و کارخانه مطرح بسنده نکند. 

وی به ارتباط هیات ها با مدیران کل کار استان‌ها اشاره کرد و گفت : به ندرت مدیرانی پیدا می شوند که با سلامتی و ورزش مخالف باشند ، ممکن است ورزش برایشان اولویت نباشد اما اغلب به سلامتی‌و نشاط جامعه کاروتولید بها‌ می دهند و هرجا هم احساس شد مدیری کم توجهی می کند یا درگیر بخش های دیگری مثل اشتغال و تولید است به ما اعلام کنید تا از این طریق مذاکراتی را جهت متقاعد کردن ایشان داشته باشیم. هر چند توانمندی روسای هیات های ما بالااست اما هنر رئیس هیات در نوع ارتباط برقرار کردن یا مدیر کل و سایر بخش های مرتبط است .

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود : من بازخورد حضور آقای رمضی و آقای اسناوندی  رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش کارگری در استان‌ها را می بینم و شما روسای هیات ها هم‌ نباید از بازدیدهای خود غافل شوید چرا که گفت و گوی رودرو با مدیران کارخانجات و موسسات تولیدی و صنعتی تاثیر چندبرابری دارد. 

چکشیان با اشاره به شناخت ظرفیت ها بسته به هنر روسای هیات هاست ، گفت :  شما باید مطالبه گر باشید و اگر لازم شد از ما بخواهید که فلان گره و فلان مشکل هست تا شحصا ورود کنیم .

وی با تقدیر از تلاش هیات هایی که ارتباط مسنقیم‌با تمامی بخش ها دارند افزود : شما هر روز باید از بخش های تولیدی و صنعتی  بخواهید و با ایشان ارتباط برقرار کنید و یقینا جواب خواهد داد.

وی افزود :  توانمندی های ورزش کارگری از تمامی بخش ها حتی از خود ادارات کل ورزش استان‌ها بیشتر است و در در ورزش کارگری با این زیر ساخت ها و نیروی انسانی می توانیم سطح سلامتی جامعه کار و تلاش را هر روز بالاتر ببریم.

رئیس مجمع فدراسیون کارگری افزود : مشکلات تولید و اشتغال و اقتصادی را می دانیم ولی واقعا هزینه در  ورزش یک نوع سرمایه گذاری است و اگر شما قوی کارکنید و انعکاس مطلوبی در رسانه های محلی و سراسری از مسابقات و فعالیت های کارگری داشته باشید یقینا مدیران کارخانجات با میل و رغبت بیشتری  به سمت شما خواهند آمد. 

چکشیان گفت : با دلیل و مدرک می گویم که ما غنی ترین هیات ها را در ورزش کارگری داریم و اینها زمانی دیده می شودکه روسای هیات های ما جایگاه هیات را خوب و رفیع تعریف کنند، ارتباط و تعامل داشته باشند در این صورت اهداف بزرگ ورزش کارگری  به منصه ظهور می رسد .

در این مجمع روسای برتر هیات های استانی معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند .

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز