خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس- مس رفسنجان

ایستگاه آخر در آزادی به قهرمانی ختم می‌شود؟

ایستگاه آخر در آزادی به قهرمانی ختم می‌شود؟
کد خبر : ۱۴۸۸۱۷۴

پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم می‌‌روند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس فردا (شنبه) در هفته آخر لیگ بیست و سوم از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌رود؛ همان تیمی که در هفته پانزدهم با گرفتن مساوی از پرسپولیسِ گل‌محمدی، او را وادار به استعفا کرد و حالا پرسپولیس با اوسمار به دنبال پیروزی مقابل این تیم و پایانی خوش برای لیگ برتر است.

پرسپولیس که پس از هفته بیست هشتم و کامبک رویایی مقابل استقلال خوزستان به صدر رسید و در هفته قبل نیز با چنگ و دندان مقابل شمس آذر از آن محافظت کرد، باید در هفته پایانی برای قهرمانی از غول مرحله آخر نیز عبور کند؛ مس با هدایت محرم تا کنون از مدعی‌ها امتیاز زیادی گرفته و بدش نمی‌آید خاطرات خوش پرسپولیس را با اوسمار نیز خراب کند.

اما سرخپوشان اولین بار نیست که در این موقعیت قرار می‌گیرند؛ آن‌ها سه فصل پیش نیز با پیروزی در هفته آخر و با فاصله یک امتیازی با تیم دوم به قهرمانی رسیدند و برای تکرار این لحظه نمی‌خواهند به راحتی قافیه را به استقلالی‌ها ببازند.

صدرنشین لیگ در حالی برای هشتمین بار مقابل مس صف‌آرایی می‌کند که تا کنون باختی مقابل این تیم نداشته و از 7 مصاف گذشته آن‌ها در لیگ برتر، پرسپولیس 5 پیروزی و 2 تساوی داشته است.

سرخپوشان در نیم فصل دوم از 14 بازی که انجام داده‌اند 11 برد، 2 مساوی و 1 شکست ثبت کردند. مس نیز در نیم فصل دوم 4 برد، 8 مساوی و 2 باخت کسب کرده که نشان می‌دهد پرسپولیس برای شکست دادن این تیم کار راحتی نخواهد داشت.

مهدی عبدی با سه گل بهترین گلزن مصاف‌های دو تیم به شمار می‌رود که هم اکنون در پرسپولیس حضور ندارد.

حال باید دید پرسپولیس با پیروزی در این بازی بی چون و چرا جام قهرمانی را بالای سر می‌برد یا مس با امتیاز گرفتن از پرسپولیس در آزادی، قهرمانی را به استقلال تعارف می‌کند؟


هفته سی‌ام لیگ برتر

پرسپولیس - مس رفسنجان

ورزشگاه آزادی/ ساعت 19:00

داور: امیر عرب‌براقی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز