خبرگزاری کار ایران

پیوس: هیچ تیمی شایسته تر از پرسپولیس برای قهرمانی نیست/ جو ورزشگاه آزادی اجازه امتیاز دادن مقابل مس را نمی‌دهد

پیوس: هیچ تیمی شایسته تر از پرسپولیس برای قهرمانی نیست/ جو ورزشگاه آزادی اجازه امتیاز دادن مقابل مس را نمی‌دهد
کد خبر : ۱۴۸۷۴۰۴

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد جو ورزشگاه آزادی در هفته پایانی مقابل مس برد این تیم را تضمین می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرشاد پیوس در خصوص برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: شمس آذر خیلی خوب بازی کرد و پرسپولیس را حسابی اذیت کرد ولی شخصیت قهرمانی پرسپولیس بود که برتری این تیم را در این بازی رقم زد. اگر تیم دیگری بود شاید نمی‌توانست این بازی را مقابل شمس آذر پیروز شود و انگیزه بالا و شخصیت قهرمانی پرسپولیس در کنار عملکرد فنی برتر این تیم برد خوبی را در این هفته رقم زد و پرسپولیس یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

وی در مورد برد استقلال مقابل گل گهر هم گفت: این رقابت به شکل جذابی پیش می‌رود و استقلال هم تیم شایسته‌ای است ولی این دو هفته نشان داد هیچ تیمی برای قهرمانی شایسته‌تر از پرسپولیس نیست. به هر حال این دو تیم با فاصله از سایرین بهترین تیم‌های فوتبال ایران هستند و جایگاهشان در جدول واقعی و درست است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده هم توضیح داد: متاسفانه جو بدی در فوتبال ایران ایجاد شده و اکثرا بازیکنان و مربیان برای فرار از بار مسئولیت فنی سعی می‌کنند زمین و زمان را مقصر جلوه دهند. یک سرمربی حرفه ای هیچوقت همه را متهم نمی کند و به داوران به راحتی انگ نمی زند و همه را با تیم خودش دشمن نمی کند. این کاری که سرمربی استقلال انجام می دهد نمونه بارز بد شدن جامعه فوتبال با این باشگاه است. اوسمار از این نظر بسیار حرفه ای است و در مورد داوران حرفی نمی زند. من از نکونام می خواهم روی کار خودش تمرکز کند و بیشتر از این در مورد پرسپولیس حرف نزند. هر کسی بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد لیاقت قهرمان شدن را دارد.

پیوس در مورد تقابل هفته پایانی پرسپولیس با مس رفسنجان و احتمال از دست رفتن قهرمانی هم خاطرنشان کرد: مس رفسنجان تیم خوبی است و در شرایط عادی شاید حتی بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد ولی شرایط این بازی طبیعی نیست. شما توجه کنید در روز بازی چه جوی در ورزشگاه آزادی وجود خواهد داشت و سکوهای انباشته از جمعیت می‌آیند جشن قهرمانی برپا کنند و دوام آوردن زیر فشار این تماشاگران به نظرم ممکن نیست. حتی اگر انگیزه بازیکنان و کادرفنی و برتری فنی پرسپولیس را هم در این بازی لحاظ نکنیم بازهم جو ورزشگاه کاری می‌کند که پرسپولیس به نتیجه دلخواه خودش برسد و جام را بالای سر ببرد. من بعید می‌دانم اتفاقی غیر از این رخ بدهد. شاید اگر بازی هفته آخر در تهران نبود می‌شد احتمال عدم موفقیت پرسپولیس را داد ولی در این شرایط من بعید می‌دانم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز