خبرگزاری کار ایران

طغیان عنایتی در نشست خبری؛

همکارانی که جلوی دوربین گردنتان را کج می‌کنید، لطفا شرافت داشته باشید!

همکارانی که جلوی دوربین گردنتان را کج می‌کنید، لطفا شرافت داشته باشید!
کد خبر : ۱۴۸۷۲۶۷

سرمربی پیکان گفت: از بعضی همکارانم می‌خواهم درباره شرافت صحبت نکنند و بعد یکسری کارهای دیگر انجام دهند.

به گزارش ایلنا، پیکان در دیداری حساس و مهم از هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل رقیب مستقیم خود برای بقا یعنی فولاد قرار گرفت که این دیدار با نتیجه 2-2 مساوی به اتمام رسید. از این رو تکلیف بقای پیکان و دو تیم دیگر به هفته آخر لیگ کشیده شد؛ جایی که حریف پیکان از باقی رقبا سخت تر است و پیکان برای ماندن در لیگ باید به فکر پیروزی مقابل استقلال باشد.

رضا عنایتی سرمربی پیکان پس از بازی با فولاد در نشست خبری گفت: اگر درباره بازی صحبت نکنیم بسیار بهتر است. ما یک گل بسیار خوب زدیم اما متاسفانه روی نقطه ضعفمان دو گل دریافت کردیم. البته تمام بازی را در اختیار داشتیم ولی از شیوه امتیازگیری فولاد تعجب کردم.

وی افزود: سال هاست که تیم های خوزستانی را می‌شناسم و اینجا خاطرات خوبی با آنها دارم ولی اتفاقاتی که در بازی با فولاد افتاد را نپسندیدم. برخی مواقع باخت لذت بخش است زیرا در زمین تمام تلاش خود را انجام دادی و با خیال راحت به خانه می روی. نیمه دوم با یک توپ بازی می‌کردیم! مگر می شود؟ عجیب و غریب بود. فولاد این همه امکانات دارد. هر دو تیم استرس داشتند اما بازی باید جوانمردانه باشد و هر کسی قدرتش بیشتر باشد ببرد. ضمن اینکه نمی توان شانس را از فوتبال جدا کرد.

او سپس با عصبانیت صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: از بعضی همکارانم می‌خواهم درباره شرافت صحبت نکنند و بعد یکسری کارهای دیگر انجام دهند. گردنمان را کج نکنیم بعد بازیکن در زمین نگذاریم. تو را به قرآن از فوتبال لذت ببرید. اول بازی کمک من را با مشت زدند و نمی توان گفت این برنامه نبود. و بعد این طور می‌شود که دقیقه ۹۷ توپ وارد گل می شود. تیم‌هایی امثال فولاد و پیکان نهایتا یک سال در لیگ یک بمانند اما شرافت خود را از دست نمی‌دهند. همکارانی که جلوی دوربین گردنتان کج است و از شرافت حرف می زنید، خواهش می کنم درباره آنچه حرف می‌زنید، آن را داشته باشید.

عنایت در پایان گفت: ما حرف می‌زنیم و بقیه متوجه می‌شوند و حساب کار دست‌شان می آید و ان‌شاءالله دوستان مسئول این موارد را هم پیگیری کنند تا حقی ضایع نشود. پیکان جوانترین تیم لیگ است و افتخار می‌کنم و لذت بردم. امید ما به خداست و تلاش می‌کنیم با یک برنامه ریزی برای سال آینده کارمان را جلو ببریم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز