خبرگزاری کار ایران

سمیعی: افراد شاغل در کمیته داوران با استقلال زاوبیه دارند/ تاج و نکونام رابطه خوبی دارند

سمیعی: افراد شاغل در کمیته داوران با استقلال زاوبیه دارند/ تاج و نکونام رابطه خوبی دارند
کد خبر : ۱۴۸۶۸۰۵

سمیعی گفت: ۲۸ هفته از سوی داوران ناعدالتی‌ دیدیم و این روی بازیکنان ما تاثیر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در خصوص موضوعات مختلف با مجری این برنامه به گفتگو پرداخت. 

بخشی از صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید.

سمیعی با انتقاد تندی که از قضاوت داوران در لیگ برتر داشت، گفت: اگر در فصول گذشته اشتباهات داوری بررسی می‌شد که چه تیم‌هایی همیشه سود برده و ضرر کرده‌اند، فشار از روی تیم کم می‌شد. امسال فدراسیون فوتبال یک مصوبه‌ای در هیات رئیسه داشت که اگر افرادی بیانیه داده یا مصاحبه‌ای هدفمند داشتند، جریمه و یا محروم شوند اما این فقط برای تیم‌های شهرستانی اتخاذ شد.

وی افزود: وقتی برخی تیم‌ها معاون ورزشی، مدیرعامل، مدیر رسانه‌ای و هر فرد دیگرشان مصاحبه می‌کنند و هر چه می‌خواهند می‌گویند اما رایی صادر نمی‌شود، یعنی چه؟ وقتی ما معترض شدیم گفتند متوجه این موارد نشدیم. این نگاه متفاوت خوب نیست. برخی از افراد شاغل در کمیته داوران با باشگاه استقلال زاویه دارند و قبل از شروع بازی و شب بازی نه تنها استوری علیه هواداران استقلال منتشر می‌کنند بلکه داوران را هم علیه تیم ما تحریک می‌کنند.

سمیعی در مورد اینکه بازیکنان و اعضای تیم استقلال بعد از هر بازی به داوری اعتراض دارند، پاسخ داد: ۲۸ هفته ناداوری دیدیم، بازیکنان ما بعد از بازی به دلیل شرایط مسابقه‌ای در وضعیت مناسبی نبودند و صحبت‌هایی مطرح شد اما ما ناامید نیستیم. با تمامی این موارد، شانس بسیاری برای قهرمانی داریم و در دو بازی آینده برای ۶ امتیاز به میدان می‌رویم ضمن اینکه احتمال می‌دهیم پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد.

 

وی افزود: قانونگذار باید قانون وضع شده را تمام و کمال اجرا کند تا همه تمکین کنند. ما آمدیم از ادبیات چاله میدانی استفاده کردیم محروم نشدیم. خیلی از مسایل برای یک تیم خاص اعمال نمی‌شود. هوادار را جلوی اتوبوس کتک می‌زنند، اینها باعث می‌شود بازیکن فکر کند چون برای حریفان اجرا نمی‌شود من هم این کار را بکنم. اگر قانون را سفت و سخت اجرا کنیم کسی نمی‌تواند عدول کند.

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد عبارت «نمی‌گذارند ما قهرمان شویم» که اعضای استقلال تاکید به آن دارند،گفت: این واژه ما نبوده است، ما کنش نداریم اما واکنش داریم و در کل فصل، شروع کننده نبودیم. اتفاقات بازی پرسپولیس و اسقلال خوزستان را ببینید، این مسائل روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت. این اتفاقات تمرکز داور بازی را به هم می‌ریزد.

سمیعی در خصوص بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان گفت: فعلا طبق برنامه قبلی پیش می‌رویم، اگر بازی آخر در قهرمانی موثر باشد قرار است در این خصوص تجدید نظر شود، البته باید محل این بازی در فضایی باشد که از نظر امنیت، امکان برگزاری باشد. در بازی برابر پیکان هم باید جایی باشد که تماشاگران امکان حضور داشته باشند.

 

وی در مورد مشکل تاج و نکونام که سرمذبی استقلال در نشست خبری به آن اشاره کرده، گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست، تاج رابطه بسیار خوبی با نکونام دارد و همیشه رفتار خوبی حاکم بوده است و باشگاه استقلال هیچ موضعی نسبت به رئیس فدراسیون فوتبال ندارد اما اولین بار است در تاریخ فوتبال ایران و شاید جهان فراخوانی علیه هواداران یک تیم صادر می‌شود و این عجیب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز