خبرگزاری کار ایران

بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‎‌کنند

واکنش سرمربی پرسپولیس به اتهامات جواد نکونام

واکنش سرمربی پرسپولیس به اتهامات جواد نکونام
کد خبر : ۱۴۸۶۷۲۴

اوسمار معتقد است بزرگی یک مربی از نتایج او مشخص می‌شود و یک مربی نمی‌تواند بگوید برای یک نیمکت شایسته هست یا نیست.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا (سه شنبه) به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. سرخپوشان در هفته گذشته اختلاف یک امتیازی با رقیب خود ایجاد کردند و به صدر رسیدند. حالا باید برای نگه داشتن جایگاه مهم خود و نهایتا قهرمانی، در گام اول مقابل شمس آذر به پیروزی برسند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر گفت: فردا بازی مهمی داریم. شمس‌آذر بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و ما نیم فصل اول بازی سختی برابر این تیم داشتیم. به هواداران این تیم بابت تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم. این سه بازی آخر  فشرده شد. بازی قبل نیز فشرده بود که توانستیم چهار بر سه به پیروزی برسیم. با این حال به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم. 

وی افزود: همکاران ما در بخش آنالیز به خوبی کار می‌کنند و بازی‌ها را آنالیز می‌کنند. شمس‌آذر امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشته و شرایط خوبی دارد. آن‌ها در خانه به خوبی پرس می‌کنند و فضاها را برای حمله به خوبی ایجاد می‌کنند. آن‌ها تیم خوبی هستند و توانستند خود را حفظ کنند.

او درباره ساختار دفاعی تیمش عنوان کرد: در بازی قبلی دفاع متزلزلی داشتیم اما در روزهای اخیر استراحت کردیم و شرایط را بررسی کردیم. با این حال شرایط تیم شمس‌آذر متفاوت است و ما باید به فکر بازی فردا باشیم.

اوسمار به سوالی در مورد اظهارات مربی استقلال پاسخ داد: درباره چیزی‌هایی که روی آن کنترل ندارم نمی‌خواهم صحبت کنم اما آن چیزی که در اختیار ما است تاکتیک‌ها و استراتژی بازی است. مسائل دیگر نظیر داوری و برنامه‌ریزی سازمان لیگ در اختیار ما نیست و صحبتی درباره آن ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنانش را از مصاحبه در مورد حواشی و داوری منع کرده یا خیر، گفت: از ابتدا پرسپولیس هیچ وقت وارد حاشیه نشده است و همه به دنبال این بوده‌اند کار خودشان را انجام بدهند.

وی درباره اظهارات جواد نکونام که گفته بود نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: درباره این موضوع نظری ندارم و همیشه افکار خودم را دنبال می‌کنم.

او در مورد اینکه هواداران پرسپولیس در ابتدا او را نمی‌پذیرفتند، پاسخ داد: بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‌کنند. برای همین یک مربی نمی‌تواند بگوید برای یک نیمکت بزرگ هستم یا نیستم.

اوسمار در پایان گفت: هواداران همیشه کنار ما بودند همیشه به تیم کمک کرده‌اند و امیدوارم فردا هم کنار ما باشند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز