خبرگزاری کار ایران

ویسی: می‌خواهیم فردا کار را تمام کنیم/ اعتراض به داوری در لیگ ما رسم شده است

ویسی: می‌خواهیم فردا کار را تمام کنیم/ اعتراض به داوری در لیگ ما رسم شده است
کد خبر : ۱۴۸۶۷۱۰

عبدالله ویسی گفت: تیم ما و پیکان برای ماندن در لیگ در استرس هستند ولی اوضاع و احوال ما بعد از برد هفته قبل کمی بهتر شده است.

به گزارش ایلنا، در دیداری حساس از هفته بیست و نهم فولاد و پیکان در یک بازی 6 امتیازی به مصاف هم می‌روند. عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: از نظر فنی فرق ما با پیکان این است که میزبان هستیم. این بازی روح و روان می‌خواهد و آمادگی جسمانی و تاکتیکی و تکنیکی بحث بعدی است.  هر دو تیم برای ماندن در لیگ در استرس هستند ولی اوضاع و احوال ما بعد از برد هفته قبل کمی بهتر شده است. امیدواریم با یک بازی بسیار خوب و با رشادتی که در بازی قبل داشتیم، در بازی فردا خوب عمل کنیم تا با کسب سه امتیاز انشاالله خودمان را برای بازی هفته آخر آماده کنیم. با توجه به اینکه یک فصل بد را پشت سر گذراندیم، فردا این نتیجه را جبران کنیم و مردم کمی نفس بکشند.

وی افزود: از روزی که من به فولاد آمده‌ام از سه، چهار جوان استفاده کرده‌ایم و بیشتر از با تجربه‌ها استفاده کرده‌ایم. در بازی پایانی نیز اول، دوم و سوم برای خودمان بازی می‌کنیم و اگر بتوانیم به دیگران کمک کنیم، این کار را انجام خواهیم داد. مقابل نساجی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد و البته امیدوارم کارمان به بازی آخر کشیده نشود و فردا کار را تمام کنیم تا در بازی پایانی با فراغ بال مقابل نساجی ظاهر شویم و شکل بهتری داشته باشیم.

ویسی در مورد بحث‌های مطرح شده در مورد داوری گفت: فکر می‌کنم اعتراض‌هایی که ما داریم، اگر VAR هم بیاورند مجدد این اعتراض‌ها وجود دارد در حالی که هیچ جای دنیا به این صورت نیست اما احساس می‌کنم با آمدن VAR باز هم این مشکل را داشته باشیم. روی تصمیمی که چند نفر می‌گیرند مجدداً مورد غضب برخی‌ها قرار می‌گیرد و این عادت ماست و ترک کردن عادت زمانبر است. به هر حال مردم باهوش هستند و اشتباهات داوری برای همه است. ولی متاسفانه اعتراض رسم شده است و ترک آن سخت است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که که برنامه‌تان برای فصل آینده چیست گفت: نصر من الله و فتح قریب. دو بازی پیش روی ما خیلی از فصل آینده مهمتر است. به ویژه بازی فردا و امیدواریم بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم و آن‌ها را به فصل آینده امیدوار کنیم، چه من باشم و چه فرد دیگری باشد. هر سه تیم خوزستانی فصل سختی را پشت سر گذراندند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز