خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های تنیس روی میز آسیای میانه

پیروزی برادران عالمیان/ صعود نوشاد به مرحله حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۲۲

در پایان دور دوم رقابت‌های تنیس روی میز آسیای میانه، نوشاد عالمیان صعود کرد و نیما عالمیان پس از پیروزی باید منتظر آخرین رقابت مرحله گروهی باشد.

به گزارش ایلنا، دور دوم رقابتهای گروهی تنیس روی میز آسیای میانه انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بعد از ظهر امروز (جمعه-۲۸ اردیبهشت) در تاشکند برگزار شد و نمایندگان تنیس روی میز ایران در مصاف با حریفان خود به سه پیروزی و یک باخت دست یافتند.

در ابتدا نوشاد عالمیان در دومین دیدار گروهی خود به مصاف شاهرخ ایسکندروف از ازبکستان رفت و با اقتدار موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود بگذرد و به عنوان سرگروه گروه دو به مرحله حذفی راه پیدا کند.

نیما عالمیان در گروه سوم در جدال حساس با آلن از قزاقستان به برتری ۴ بر ۳ دست یافت و شکست مقابل کنجایف ازبک را جبران کرد.

نیما عالمیان با یک پیروزی و یک شکست در انتظار آخرین رقابت مرحله گروهی می‌باشد تا تکلیف صعودش از این گروه مشخص شود.

همچنین مهشید اشتری در مصاف با سروناز از قزاقستان با حساب ۴ بر ۲ تن به شکست داد تا در پایان روز اول با یک برد و یک باخت در انتظار بازی فردا مقابل حریف ازبک باشد.

در دیگر دیدار گروهی ندا شهسواری با حساب ۴ بر صفر از سد آیانا حریف قرقیزستانی خود گذشت و با دو پیروزی صعود خود را قطعی کرد.

شهسواری فردا برای تکلیف صدرنشینی با حریف ازبکستانی دیدار خواهد کرد.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا میانه به میزبانی تاشکند در حال برگزاری است و قهرمان مردان و زنان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز