خبرگزاری کار ایران

صداقت: رقبای پایین جدول به راحتی پا پس نمی‌کشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۲۱۹

مصطفی صداقت مربی نساجی معتقد است رقابت انتهای جدول تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر، دو تیم نساجی و استقلال خوزستان به مصاف هم می‌روند. مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: هم با تیم خوب و باشخصیت استقلال خوزستان بازی داریم. هر کسی خط سیر و مسابقات این تیم را دنبال کند، به حرف من صحه می‌گذارد که اصلا جایگاه جدولی این تیم، بیانگر کیفیت فوتبالی و توانایی‌های فنی داخل زمین این تیم نیست.

وی افزود: استقلال خوزستان بازیکنان باکیفیت و کادر فنی توانمندی دارد که خیلی خوب می‌دانند چطور از داشته‌هایشان به بهترین نحو استفاده کنند ولی در مقابل هم ما تیم نساجی هستیم و این روزها کیفیت و شرایط خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم فردا نقاط قوت استقلال خوزستان را کنترل کنیم و به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

مربی نساجی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمام رقبای پایین جدول با قدرت کارشان را انجام می‌دهند و هیچ تیمی به راحتی پا پس نمی‌کشد و امتیاز از دست نمی‌دهد، فکر می‌کنم حالا حالاها این رقابت ادامه دارد. فردا هم یک مسابقه از چهار بازی باقی مانده را داریم.

صداقت در مورد جریمه 2 میلیاردی ویسی پاسخ داد: یک کاری کنید که ما دیگر 2 میلیارد جریمه نشویم!

وی رد مورد غایبان این تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: مصدومان گذشته را داریم و حسین زامهران هم به دلیل محرومیت در کنارمان نیست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز