خبرگزاری کار ایران

تیموری: تمرکزم روی مس رفسنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۳۶

مدافع مس رفسنجان نسبت‌به وضعیت پرداخت طلب بازیکنان این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میثم تیموری مدافع مس رفسنجان پس از تساوی برابر سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم دنبال سه امتیاز بودند. نیمه دوم بازی فوق‌العاده‌ای مقابل تیم پرمهره سپاهان انجام دادیم که از ارزش‌های این تیم خوب چیزی کم نشد. نیمه دوم با تاکتیک‌هایی که داشتیم توانستیم خیلی خوب بازی کنیم و سوار بازی باشیم. موقعیت‌هایمان هم متاسفانه گل نشد اما مهم این بود که بازی یک بر صفر عقب‌افتاده را مساوی کردیم.

بازیکن اسبق تراکتور در مورد تقابل با این تیم در جام حذفی گفت: با تیم خوب تراکتور که خیلی مدیون‌شان هستم قهرمان جام حذفی شدیم اما الان تمرکزم روی مس رفسنجان است و در جام حذفی برابر تراکتور بازی داریم.

تیموری در مورد این‌که نویدکیا در نشست خبری به پرداخت نشدن طلب بازیکنانش از سال قبل معترض بود، گفت: فکر نمی‌کنم چیزی تغییر کرده باشد. ما ۶۰ درصد پول گرفتیم و ۲۰ روز دیگر لیگ تمام است. من خودم طلب سال اولم هنوز باقی مانده. آقای پورمحمدی را تنها گذاشته‌اند. مسئولین این شهر واقعا دل‌خوشی‌شان به همین تیم است. این شهر به جز فوتبال چیز دیگری دارد؟ آقایان مسئول که می‌توانید کمک کنید الان کمک کنید. ما بازیکنانی هستیم که تا حالا نه حرف پول زدیم نه اعتصاب کردیم نه اعتراض که فقط به خاطر شخص محرم نویدکیا است که انسان شریفی هستند. به نظرم آقای پورمحمدی خیلی تنها هستند و دوست داریم مسئولین کمک کنند. ۲۰ روز دیگر لیگ تمام می‌شود و ما فقط ۶۰ درصد پول گرفته ایم. به نظرم نیم‌فصل باید ۶۰ درصد باشیم. قول‌هایی دادند امیدوارم که این مشکلات حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز