خبرگزاری کار ایران

درخشان: دست کم گرفتن هوادار اشتباه بزرگی است/ فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۲۸۱

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است جنگ قهرمانی لیگ برتر تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست و ششم اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این بازی عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و برتری در این بازی و کسب سه امتیاز مقابل نساجی در قائمشهر کار راحتی نیست. در کل تقابل با تیم‌های پایین جدول در هفته‌های پایانی فصل و در شرایطی که این تیم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد کار سختی است و مشخص بود آنها پرسپولیس را تحت فشار قرار می‌دهند. 

وی با انتقاد از عملکرد سروش رفیعی گفت: یکی از عواملی که پرسپولیس در این بازی به دردسر خورد اخراج سروش رفیعی بود که از روی یک بی احتیاطی صورت گرفت. از یک بازیکن با تجربه بعید است تا با این بی‌احتیاطی تیم را در این مقطع مهم فصل به دزدی بیاندازد و اشتباه او می‌توانست قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد و همین حالا هم او بازی امروز مقابل هوادار را هم از دست داد.

وی در مورد تقابل امروز با هوادار هم توضیح داد: هوادار تیم خوبی است و مسعود شجاعی نشان داده از مربیان آینده دار فوتبال ما محسوب می‌شود و نمی‌توانیم روی این حساب کنیم که آنها در کورس بالا و پایین جدول نیستند و انگیزه ندارند. به نظرم هر تیمی جلوی پرسپولیس انگیزه بالایی دارد و اتفاقا همین که بازی امروز در سرنوشت آنها تاثیر چندانی از لحاظ جدولی ندارد برایشان یک آپشن محسوب می‌شود که بدون استرس بازی کنند. به نظرم نباید هوادار را دست کم گرفت.

درخشان در مورد برگزاری بازی بدون تماشاگر هم گفت: این اتفاق خوشایندی نیست و فوتبال بدون تماشاگر نیمی از جذابیت خودش را از دست می‌دهد. کاش شرایطی فراهم می‌شد که تماشاگران می‌توانستند وارد ورزشگاه شده و تیم محبوب خودشان را تشویق کنند. امیدوارم از فصل بعد شرایطی  فراهم شود که دیگر بازی بدون تماشاگر نداشته باشیم.

 

درخشان در پایان با اشاره به کورس قهرمانی لیگ برتر هم عنوان کرد: به نظرم کار تا هفته آخر ادامه خواهد داشت و پرسپولیس هم بدون توجه به نتایج استقلال فقط به فکر کسب هر ۱۲ امتیاز باقی مانده باشد تا اگر استقلال امتیاز داد جایش را بگیرد و اگر هم این اتفاق رخ نداد حداقل اینکه تلاششان را تا لحظه آخر به کار گرفته باشند. از الان به بعد دیگر اتفاقات و لحظه‌ها هستند که سرنوشت قهرمانی لیگ را تعیین می‌کنند و پیش بینی اینکه چه کسی قهرمان می‌شود شدنی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز