خبرگزاری کار ایران

زمان خداحافظی امباپه با پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۲۰

قرار است ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن این هفته با هواداران تیمش خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جدایی قریب الوقوع کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن توجه زیادی را به خود جلب کرده چرا که او پس از گذراندن ۷ فصل به یاد ماندنی در این باشگاه پاریسی ها را ترک خواهد کرد. 

باوجود اینکه این بازیکن فرانسوی هنوز مقصد نهایی خود را فاش نکرده اما همه نشانه ها حاکی از این است که رئال مادرید مقصد احتمالی اوست.

باتوجه به اینکه کار پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان به پایان رسیده اما انتظار می رود که به زودی اطلاعیه ای در خصوص مقصد بعدی امباپه منتشر شود. پیش از این گزارش شده بود که دلیل عدم تمایل امباپه به تایید رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی خود، حضور پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. این بازیکن فرانسوی می‌خواست در صورت رویارویی احتمالی مقابل رئال مادرید از جلب توجه اجتناب کند.

در حال حاضر اکنون، L'Equipe گزارش داده است که مراسم خداحافظی کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن قرار است این یکشنبه در پارک دو پرنس برگزار شود.

پاری سن ژرمن قرار است یکشنبه شب به مصاف تولوز برود که آخرین بازی آنها در پارک دو پرنس در این فصل و زمانی است که مرد فرانسوی با هواداران باشگاه خداحافظی خواهد کرد. این مراسم نشان می‌دهد که برنده جام جهانی 2018 قرار است راه خود را از پاری سن ژرمن جدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز