خبرگزاری کار ایران

خوش‌یمنی تغییر لباس شان دایچ برای اورتون

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۰۹

سرمربی اورتون تصمیم گرفت با لباس ورزشی کنار خط حاضر شود که این تغییر برای تیمش خوش‌یمن بود.

به گزارش ایلنا، شان دایچ، سرمربی انگلستانی باشگاه اورتون، همیشه با کت و شلوار در کنار خط حضور می‌یافت و تیمش را هدایت می‌کرد؛ او که فصل گذشته توانسته بود اورتون را از منطقه خطر نجات دهد، ترجیح داد از ابتدای فصل در گودیسون پارک کنار تیمش باشد اما تافی‌ها 13 بازی لیگ را بدون برد پشت‌سر گذاشتند و همین موضوع باعث نزدیک شدن آنها به سمت منطقه سقوط شد. 

همین موضوع باعث شد تا سرمربی اورتون به سمت خرافات روی بیاورد و در اقدامی عجیب در لباس‌هایش تغییری ایجاد کند؛ او تصمیم گرفت کت و شلوار را کنار بگذارد و مثل یورگن کلوپ با لباس ورزشی کنار خط حاضر شود؛ این تغییر برای تیمش خوش‌یمن بود.

دایچ در خصوص این تغییر لباس می‌گوید: «همیشه فکر می‌کردم پوشیدن کت و شلوار صحیح است اما فقط فکر می‌کردم که نقش خود را در آنچه از بازیکنان و کادرم به دنبال آن هستم، ایفا کنم.»

دایچ گفته که مادرش خیلی از این موضوع خوشحال نیست، اما حالا او لباس‌های نو دارد و اورتون در حال کسب امتیاز است! پیشتر فیروز کریمی اعتقاد به تأثیر لباس در کسب نتایج داشت و از کتش به عنوان کت جادویی یاد می‌کرد. علاوه بر فیروز کریمی، به تن کردن پیراهن مشکی توسط سیروس پورموسوی بارها سوژه رسانه‌ها شده بود؛ او همیشه تأکید داشته به دلیل علاقه به رنگ مشکی و خوش‌یمن بودن این پیراهن از آن استفاده می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز