خبرگزاری کار ایران

پرونده هفته بیست و ششم بسته شد

صدر همچنان آبی است/ 4 تیم در خطر سقوط

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۹۷

بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انجام شد و استقلال با 57 امتیاز صدرنشین و پرسپولیس نیز با 56 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر با انجام 8 بازی به اتمام رسید و نتایج رقم خورده جایگاه تیم‌ها را در رده بندی لیگ برتر دستخوش تغییر کرد.

گل گهر و تداوم سیر ناکامی/ بازگشت دقیقی از سیرجان با یک امتیاز

اولین بازی از هفته بیست و ششم روز یکشنبه 16 اردیبهشت تقابل شمس آذر و گل گهر سیرجان بود که نهایتا دو تیم به تقسیم امتیازات در یک بازی بدون گل رضایت دادند. گل گهر با تساوی مقابل شمش آذر به روند نبردن خود در لیگ برتر ادامه داد تا از آخرین پیروزی آبی پوشان سیرجانی 7 هفته گذشته باشد. شاگردان سعید دقیقی نیز با این یک امتیاز، 35 امتیازی شدند و در رده هفتم جای گرفتند.

حسینی تیم سابقش را به جمع مدعیان سقوط فرستاد

هفت بازی باقی‌مانده از هفته بیست و ششم دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار شد که در اولین بازی آلومینیوم اراک با گل دقایق پایانی موفق به پیروزی شد. مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم که سابقه سرمربیگری پیکان را نیز در کارنامه داشت، حالا در قامت سرمربی ایرالکو با سه امتیازی که از آن‌ها گرفت، باعث شد تا پیکان نیز به جمع یکی از مدعیان سقوط اضافه شود. آلومیینیوم نیز با 34 امتیاز در رده نهم ایستاد.

پرسپولیس قدر اورونوف را بداند/ نساجی همچنان در باتلاق سقوط

در حساس ترین دیدار این هفته پرسپولیس در وطنی به مصاف نساجی رفت. سرخپوشان موفق شدند ده نفره، سه امتیاز این بازی را از چنگ نساجی در بیاورند. اورونوف با دو گلی که با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه نساجی کرد، شمار گل های خود به نساجی را به عدد 5 رساند. او با پیراهن نوبهار نیز سه بار به این تیم گلزنی کرده بود.

نساجی نیز با شکست در این بازی خانگی 22 امتیازی ماند و در رده چهاردهم جدول باید با سه تیم خوزستانی جدول برای بقا رقابت کند.

سپاهان؛ حامی تیم‌های ته جدولی/ یک امتیاز حساس برای شاگردان پور موسوی

سپاهان در شبی که موقعیت های زیادی روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کرد، قدر هیچ‌کدام را ندانست تا سهم طلایی پوشان از این‌همه موقعیت تنها یک گل و یک امتیاز باشد. آبی پوشان جنوب نیز با این یک امتیاز حساس به اهواز باز خواهند گشت تا در چهار هفته پایانی رقابت سختی با همشهری‌های خود برای بقا در پیش داشته باشند.

مربی موقت موفق تر از مربی دائم/ فولاد برای لیگ یک عجله دارد

تراکتور در سه بازی که حمید مطهری به عنوان مربی موقت روی نیمکت این تیم نشسته است، دو بار موفق به پیروزی شده و یک بار نیز مقابل استقلال مساوی کرده است. تراکتور با این سه امتیاز 44 امتیازی شد و با سپاهان رده سومی تنها سه امتیاز فاصله دارد. آن‌ها در بازی‌های باقی‎‌مانده می‌توانند جایگاه سوم را با تداوم پیروزی‌ها به دست آورند و سهمیه آسیا را از این طریق کسب نمایند. فولاد با این شکست 22 امتیازی باقی ماند و در چهار بازی آینده، شرایط سختی را برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر خواهند داشت.

ملوان در دقایق آخر از شکست گریخت/ هوادار با شجاعی خوشبخت است

هوادار که با گل زودهنگام تا دقایق پایانی از حریف خود جلو بود، در دقایق پایانی با پنالتی محمد عمری بازی به تساوی کشیده شد تا دو تیم با نتیجه تساوی زمین بازی را ترک کنند. ملوان با این تساوی 40 امتیازی شد و در رده پنجم ایستاد تا دیگر احتمال قرار گرفتن آن‌ها در رده سوم و آسیایی شدن آن‌ها وجود نداشته باشد. هوادار نیز با 29 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

نویدکیا بالاخره باخت/ بازگشت امید به اردوی نفتی‌ها

صنعت نفت با سرمربیگری فراز کمالوند در این هفته موفق شد سه امتیاز بازی خانگی را مقابل مس رفسنجان به دست بیاورد تا آخرین تلاش‌های خود را برای بقا در لیگ برتر انجام داده باشد. آن‌ها هم اکنون با 19 امتیاز در قعر جدول قرار دارند اما هنوز 4 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و نفتی ها روی کاغذ شانس زیادی برای بقا دارند. مس رفسنجان که از زمان نشستن نویدکیا روی نیمکت این تیم در لیگ برتر باختی نداشت، مقابل تیم قعر نشین لیگ تن به شکست داد تا 31 امتیازی بماند.

صدرنشینی استقلال به لطف خارجی‌ها/ ربیعی امید پرسپولیس را ناامید کرد

آخرین بازی هفته بیست و ششم نیز با پیروزی استقلال به پایان رسید. استقلال علی‌رغم دریافت گل اول موفق شد در دقایق 65 و 4+90 با گل‌های ماشاریپوف و بلانکو سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد تا صدر همچنان به نام استقلال باقی بماند. ذوب آهن با این شکست 33 امتیازی ماند و در رده نهم جای گرفت.

جدول لیگ برتر را پس از پایان بازی های هفته بیست و ششم مشاهده می‌کنید:

صدر همچنان آبی است/ 4 تیم در خطر سقوط

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز