خبرگزاری کار ایران

استقلال 2 - ذوب آهن 1، خارجی‌های استقلال صدر را پس گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۹۵

استقلال در ثانیه‌های پایانی صدر را پس گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال دو – ذوب‌آهن یک

گل‌ها: مجید علییاری در دقیقه ۶ برای ذوب‌آهن و جلال الدین ماشاریپوف در دقیقه ۶۴  و بلانکو در دقیقه ۳+۹۰ برای استقلال.

کارت زرد: ایمان سلیمی در دقیقه ۲ و روزبه چشمی در دقیقه ۵۸ و صالح حردانی در دقیقه ۶۹ از استقلال و مجید علییاری در دقیقه ۵۳، محمد جواد محمدی در دقیقه ۵۹ و محمد حسین اسلامی و فریبرز گرامی در دقیقه ۶۸ و  محسن فروزان در دقیقه ۸۹ از ذوب‌آهن.

کارت قرمز:

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۸ آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵ محمد  آذرپاد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵ عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۸ امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

شرح گل:

در دقیقه ۶، روی اشتباه مدافعان استقلال، مجید علییاری با حسینی تک به تک شد و توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۴، روی یک پاس بلند و ضربه سر بازیکن استقلال، توپ درون محوطه جریمه ذوب‌آهن به جلال الدین ماشاریپوف رسید و این بازیکن با یک شوت پای راست گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳+۹۰، گوستاوو بلانکو پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به توپ رسید و با یک شوت پای راست گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز