خبرگزاری کار ایران

عنایتی: کم حوصله و بی‌انگیزه بودیم / خیلی ناراحت هستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۴۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در دیدار مقابل آلومینیوم کم حوصله و بی‌انگیزه بودیم.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب آلومینیوم بابت کسب سه امتیاز تبریک می‌گویم. بازی امروز بازی پرموقعیتی نبود و موقعیت چندانی دو تیم به هم ندادند و بازی خوبی را شاهد نبودیم. مشخص بود که روی اتفاقات گل رد و بدل می‌شود و تیم آلومینیوم توانست از یک کرنر به گل برسد. ما تیمی نبودیم که با برنامه‌ریزی بالا کار کنیم، نمی‌دانم این همه بی‌انگیزگی از کجا می‌آید و از این موضوع خیلی ناراحت هستم. من این بی‌انگیزگی را نمی‌توانم باور کنم، چون ما به امتیاز بازی خانگی‌مان نیاز داشتیم و امروز اتفاقاتی افتاد که غافلگیر شدیم. باید کار کنیم تا شرایط تیم‌مان را بهتر کنیم و انگیزه را به تیم برگردانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فیکس بازی کردن دیناروند دلیل بر بی‌انگیزه بودن محمد ناصری درون دروازه بوده است یا خیر، گفت: ما نسبت به تمرین و شرایط بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنیم. دیناروند هم در جام حذفی برای ما بازی کرد و دروازه‌بان باکیفیتی است. این اتفاق تصمیم ما بود و ناصری همچنان یکی از بهترین گلرهای حال حاضر ماست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تیمش با تیم‌های در خطر سقوط سه چهار امتیاز فاصله دارد، تصریح کرد: بله تعجب من هم از این است که شرایط تیم ما، خیلی نرمالی نیست و بی‌انگیزگی بازیکنان ما جای تعجب داشت. ما در هر بازی فکر می‌کنم هفت هشت موقعیت داشتیم، ولی امروز موقعیتی خلق نکردیم. البته موقعیتی هم به حریف ندادیم، شاید یک مقدار نیز بارندگی روی عملکردمان تأثیرگذار بود.

عنایتی در واکنش به طرح این موضوع که در هفته آخر باید با استقلال، تیم سابقش روبه‌رو شوند، خاطرنشان کرد:  بگذارید آن موقع برسیم و درباره آینده از الان نمی‌توانیم صحبت کنیم. ان‌شاءالله حق به حق‌دار برسد و هرکس که بیشتر تلاش می‌کند نتیجه بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز