خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام حذفی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۸۵

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی نسبت به ترکیب سرخپوشان در بازی دو تیم در هفته شانزدهم، تغییرات زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 روز جمعه مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد. آخرین تقابل دو تیم در شرایطی برگزار شد که بازیکنان جدید پرسپولیس به دلیل اینکه قراردادشان ثبت نشده بود به اراک سفر نکردند و اورونوف و عبدالکریم حسن و آل‌کثیر نتوانستند تیمشان را در این مصاف همراهی کنند که نهایتا با شکست پرسپولیس همراه شد.

اوسمار که تنها شکستش روی نیمکت سرخپوشان مقابل آلومینیوم بوده است، در این بازی برای برد و صعود به مرحله بعدی تیمش را روانه میدان خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند با وجود اینکه گچ دستش را باز کرده اما به طور کامل آماده حضور در بازی نیست و نیاز به تمرینات بیش‌تری دارد. از این رو در این بازی نیز امیر رضا رفیعی درون دروازه قرار خواهد گرفت و باید دید در این بازی نیز موفق به کلین‌شیت خواهد شد یا خیر.

نکته جالب در بازی فردا این است که اگر در 90 دقیقه برنده تعیین نشود و کار به پنالتی بکشد، رفیعی برای اولین بار در یک بازی رسمی برای مهار پنالتی در درون دروازه می‌ایستد که به نظر کار سختی در پیش خواهد داشت.

در خط دفاعی، تغییری در چینش ثابت آن‌ها ایجاد نخواهد شد و حسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی‌ لیگ برتری قابل اجراست و برای بازی مقابل آلومینیوم مشکلی نخواهد داشت، از این رو او و عبدالکریم حسن دفاع های راست و چپ پرسپولیس مقابل تیم اراکی خواهند بود.

مسعود ریگی و سروش رفیعی میانه میدان را در اختیار خواهند داشت. مهدی ترابی و اوستون اورونوف جلوتر از آن‌ها وظیفه ایجاد موقعیت و تغذیه مهاجمان را بر عهده می‌گیرند. اورونوف که در بازی اخیر دو تیم غایب بود، برای این بازی یکی از کلیدی ترین مهره‌های ترکیب اوسمار به شمار می‌رود.

عیسی آل‌کثیر که در بازی قبلی سرخپوشان مقابل نفت موفق به گلزنی شد، در این بازی نیز در ترکیب قرار می‌گیرد. معمای اصلی اوسمار برای انتخاب جایگزین عالیشاه است؛ او در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی با نفت با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد و این بازی را نیز از دست داد که وحید امیری محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی اوست.

بدین ترتیب ترکیب پرسپولیس به شرح زیر خواهد بود:

امیر رضا رفیعی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و وحید امیری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز