خبرگزاری کار ایران

تارتار: ارزش مسابقات جام حذفی مثل لیگ برتر است/ هدف ملوان قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۷۴

سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا تاکید کرد مقابل این تیم هوشمندانه بازی خواهند کرد تا به پیروزی دست یابند.

به گزارش ایلنا، ملوان فردا (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان سایپا خواهد بود. مهدی تارتار سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: ارزش مسابقات جام حذفی بیش از لیگ برتر است زیرا با تعداد بازی کمتر می توان قهرمان شد.

وی افزود: ارزش قهرمانی در این رقابتها همانند لیگ برتر است چون قهرمان جام حذفی نیز می تواند در مسابقات آسیا حضور یابد و به همین دلیل یکی از اهداف اصلی ملوان کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است. کسب مقام قهرمانی بسیار سخت است زیرا تمام تیمهای مدعی به جز استقلال در این مرحله حضور دارند اما ما امسال نیز توانستیم از همه تیمهای مدعی امتیاز کسب کنیم و به همین دلیل توان مقابله را با مدعیان داریم.

سرمربی ملوان در مورد سایپا گفت: بازی بسیار سختی پیش روی ملوان است چون سایپا تیمی با شخصیت است که سابقه قهرمانی لیگ برتر دارد و با توجه به آنالیز ما، بسیار هوشمندانه بازی می کند و به همین دلیل باید مقابل این تیم، با انگیزه بازی کنیم.

تارتار ادامه داد: در بازی های جام حذفی نباید اشتباه کرد زیرا بازی دیگری وجود ندارد که جبران کنیم بنابراین باید مقابل سایپا نیز هوشمندانه بازی کرده و اشتباه کمتری داشته باشیم تا بتوانیم در این دیدار پیروز شده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شویم.

وی به وضعیت سال آینده ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک تمام حواس ما مربوط به بازی های جام حذفی و باقیمانده بازی های لیگ برتر است تا با کسب نتابج مناسب، دل هواداران خود را شاد کنیم زیرا آنان با تمام وجود از ما حمایت می کنند.

وی در مورد آینده اش توضیح داد: برای سال آینده قراردادی ندارم و همه چیز به مدیریت باشگاه بستگی دارد البته من به کمک مدیرعامل باشگاه تیمی را بستیم که حداقل ۲ سال بیمه است و امیدواریم این تیم سال آینده نیز نتایج بهتری را حتی نسبت به امسال کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز