خبرگزاری کار ایران

شجاعی: صحبت برای قهرمانی زود است/ به لیگ یکی بودن حریف نگاه نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۷۲

محمود شجاعی مربی هوادار معتقد است مس سونگون علی‌رغم لیگ یکی بودن نتایج خوبی را کسب کرده است و ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

به گزارش ایلنا، دو تیم هوادار و مس سونگون کرمان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفیف فردا (جمعه) از ساعت 18:15 به مصاف هم می‌روند. محمود شجاعی در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد.

او در ابتدای نشست اظهار داشت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

وی در مورد شرایط تیم حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریفمان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

مربی هوادار در مورد این مسابقه جام حذفی بیان داشت: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است. سال‌های قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌هایمان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریفمان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز