خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۵۳

پرسپولیس و استقلال هرکدام دو نماینده در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 8 بازی در سه روز مختلف پیگیری شد و به پایان رسید. تیم منتخب این هفته از رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی)

گلر برزیلی نساجی در این هفته‌ها خوب برای تیمش دروازه‌بانی می‌کند و این هفته هم کلین شیت ارزشمندی مقابل تراکتور به ثبت رساند و باعث شد تا تک گل تیمش در این بازی به کسب سه امتیاز خیلی مهم کمک کند.

 

مدافع: ابوالفضل جلالی (استقلال)

این هفته‌ها حسابی خوش می‌درخشد و زوج خوبی با مهرداد محمدی تشکیل داده است. ارسال دو پاس گل در تقابل با شمس آذر او را به یکی از ستاره‌های ترکیب جواد نکونام در این هفته تبدیل کرد و یکی از برترین‌های هفته بود.

 

مدافع: هادی محمدی (سپاهان)

هادی محمدی در شرایطی که خط دفاعی سپاهان اوضاع مناسبی ندارد عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و بازی کم نقصی داشت. او روی هوا و زمین توپ های سمت خودش را بدون اشتباه دفع کرد و روی تک گل سپاهان هم اشتباهی نداشت.

 

مدافع: محمد حسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

کمک کردنش به خط دفاعی پرسپولیس در ثبت یک کلین شیت از یک سو و زدن یکی از سه گل سرخپوشان از روی نقطه پنالتی تاثیر کنعانی‌زادگان را روی برتری سرخپوشان در این هفته از مسابقات نشان داد. او از مدافعان برتر هفته بیست و چهارم بود.

 

هافبک‌: محسن سفیدچقایی (هوادار)

هافبک تیم فوتبال هوادار هفته خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل چهره اول تیمش در این دیدار بود و باعث شد دربی تهران یک امتیاز مهم برای تیم فوتبال هوادار به دنبال داشته باشد. او از بهترین‌های هفته است.

 

هافبک‌: قائم اسلامی‌خواه (گل‌گهر)

زدن یک گل و تاثیرگذاری روی یک گل دیگر باعث شد اسلامی‌ خواه بهترین بازیکن گل گهر در این هفته از رقابت‌ها باشد. او در میانه میدان هم در تخریب بازی حریف عملکرد خوبی داشت و هم در بازیسازی برای تیمش و فرصت سازی برای مهاجمان.

 

هافبک‌: مهدی ترابی (پرسپولیس)

یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند و چندین موقعیت‌هم برای مهاجمان خلق کرد که با بدشانسی از دست رفتند و یک بار هم خودش یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و می‌توانست چهره ویژه و برتر تیمش در این نمایش باشد ولی در هر صورت از بهترین‌های هفته بود.

 

هافبک‌: فردین یوسفی (ذوب‌آهن)

هافبک جوان ذوب آهن در قالب یک پدیده خودش را به خوبی نشان داده و در بازی با آلومینیوم هم می‌توان او را ستاره تیمش دانست که یکی از دو گل این دیدار را به ثمر رساند و چندین موقعیت خوب هم خلق کرد و خط دفاعی آلومینیوم از دست او در این دیدار آسایش نداشت.

 

هافبک: سعید واسعی (مس رفسنجان)

بعد از چند فصل افول، زیر نظر نویدکیا دوباره به روزهای خوبش باز گشته است و یک ستاره در مرکز میدان برای تیم رفسنجانی شده است و در بازی این هفته مقابل فولاد، تیم سابقش تک گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند و چهره ویژه این دیدار بود.

 

مهاجم: مهرداد محمدی (استقلال)

دو گل از سه گل استقلال را در بازی با شمس آذر به ثمر رساند تا ستاره تیمش در این میدان باشد. یک گل او روی پاس جلالی به ثمر رسید و گل بعدی هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا نقش اول سه امتیاز استقلال در این هفته را ایفا کند.

 

مهاجم: شهریار مغانلو (سپاهان)

به روزهای اوجش برگشته است و با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند باعث شد این تیم جان دوباره بگیرد. شهریار با 14 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و ظاهراً قرار است بازهم آقای گل این فصل رقابت‌های لیگ برتر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز