خبرگزاری کار ایران

پیروزی سخت منچستریونایتد مقابل کاونتری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۷۵

منچستر یونایتد در شبی ناامیدکننده مقابل کاونتری سیتی که عملکردی فراتر از انتظار داشت در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی فینال شد تا با منچستر سیتی دیدار کند.

به گزارش ایلنا، در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستر یونایتد و تیم دسته اولی کاونتری سیتی در ورزشگاه ومبلی از ساعت 18 به مصاف هم رفتند که این مسابقه عجیب، دراماتیک و تاریخی،‌ پس از تساوی 3 بر 3 در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 و 3 به سود منچستر یونایتد به پایان رسید و این تیم راهی فینال مسابقات شد. کاونتری سیتی یک بازنده سربلند بود. نمایشی تاریخی در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس داشت و باعث شد تا منچستر یونایتد که فکر می‌کرد شبی آسان را پشت سر می‌گذارد، جان دهد و صعود کند!روز گذشته منچستر سیتی با شکست چلسی به فینال راه یافته بود.فینال جام حذفی فوتبال انگلیس میان منچستر سیتی و منچستر یونایتد، 5 خرداد ماه در ومبلی برگزار می‌شود.
 
شرح بازی:
 

منچستر یونایتد مطابق انتظار از حریف پیش افتاد و توانست با گل‌های مک‌تامینی 23، مگوایر 1+45 و برونو فرناندز 58 از حریف پیش بیفتد.در حالی که بسیاری بازی را تمام شده می‌دیدند، تیم دسته اولی تاریخ‌سازی کرد و یکی از عجیب‌ترین نیمه نهایی‌های جام حذفی را ساخت.کاونتری سیتی که در حال حاضر در رده هشتم لیگ دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) قرار دارد، در 24 دقیقه، 3 گل زد و یک بازگشت تمام عیار را به ثبت رساند.منچستر یونایتد در نیمه دوم این مسابقه نمایشی مفتضحانه داشت. فاجعه‌بار؛ آن هم تا حدی بارها و بارها نزدیک بود این تیم گل چهارم را دریافت کند. البته کاونتری سیتی در دقیقه 1+120 به گل چهارم رسید ولی VAR گل را به دلیل یک آفساید میلی‌متری مردود اعلام کرد. در 2 وقت اضافه نیز بازی را تماشایی پیش رفت. هم برونو فرناندز دیرک دروازه را به لرزه درآورد و هم کاونتری سیتی نیز می‌توانست 2 بار به گل دست یابد. با این حال با تساوی 3 بر 3 کار به ضربات پنالتی کشیده شد.در ضربات پنالتی، کاسمیرو پنالتی اول منچستر یونایتد را از دست داد ولی این تیم توانست در نهایت با گل‌های دالو، اریکسن، برونو فرناندز و هویلون به برتری دست یابد و به سختی و در شبی ناامیدکننده راهی فینال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز