خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: بهترین ترکیب ممکن را برای ال‌کلاسیکو خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۰۹

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید از سبک بازی تیم راضی هستم و هواداران نیز خوشحالند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید و بارسلونا برا سومین بار در این فصل در چارچوب هفته سی و دوم مقابل هم قرار می‌گیرند و کهکشانی‌ها این فرصت را دارند تا با پیروزی  در این بازی، فاصله خود را با رقیبشان به 11 امتیاز برسانند و تا حدودی قهرمانی را مسجل کنند.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ال‌کلاسیکو در مورد وضعیت تیمش گفت: به خوبی در حال ریکاوری هستیم. بازیکنانی هستند که نیاز به یک روز استراحت اضافه دارند. مندی امروز تمرین نکرد. ما بهترین ترکیب ممکن را برای الکلاسیکو خواهیم داشت.

 انتقادات در مورد نحوه بازی مقابل سیتی؟ تعجب نمی کنم. هر کسی می تواند نظر خود را داشته باشد. برای ما کاملا مشخص است که چگونه باید بازی کنیم. وقتی توپ را در اختیار دارید و زمانی که آن را از دست می دهید باید به خوبی با شرایط کنار بیایید. من هنوز هیچ طرفدار غمگینی پیدا نکردم. آنها خوشحال هستند و من از این بابت خوشحالم.

 کاسمیرو؟ مثل مارسلو و دیگران یک اسطوره است.

 ناچو؟️ آینده اش متعلق به خودش است و اوست که باید بگوید چه می خواهد بکند. یک بازی شگفت انگیز مقابل سیتی انجام داد، بازی سطح بالایی بود. ناچو یک مدافع میانی بزرگ بود، هست و خواهد ماند.

امتناع والورده و میلیتائو از زدن ضربات پنالتی مقابل سیتی؟ اول از همه باید شرایط بازیکنان را جویا شویم. فکر می کنم همه مثل کپا به ما کمک کردند. لوئیس لوبیس نیز تاثیرگذار بود و به لونین کمک کرد.

میلیتائو؟️ ممکن است فردا فیکس باشد. او فقط به دقایق بازی بیشتری برای سازگاری نیاز دارد، اما آماده است. او می خواهد بازی کند و می تواند یک گزینه برای ما در الکلاسیکو باشد.

 وضعیت جسمانی والورده؟ او همیشه بسیار خوب بوده و خیلی به تیم کمک کرده و به همین دلیل است که من همیشه به او تکیه می کنم. به عنوان یک وینگر، به عنوان هافبک یا در هر پست دیگری کمک می کند. او برای من ضروری است.

داویده آنچلوتی و کادر فنی؟ حقیقت این است که آنها به ما کمک می کنند، آنها جوان هستند و شور و شوق زیادی به ارمغان می آورند و همیشه آنجا هستند تا من را برای انتخاب به شک بیاندازند. آنها بسیار جدی هستند. افراد بسیار حرفه ای که به شما محیطی سالم و تمیز می دهد تا بهترین ها را به نمایش بگذارید. محیط خوب فقط محدود به بازیکنان و کادر فنی نیست، بلکه پزشکان و همه عوامل را نیز در بر می گیرد.

 ۸۰ امتیاز در لالیگا؟ خیلی نزدیک هستیم و مقابل یک تیم بسیار رقابتی بازی خواهیم کرد. آنها در شرایط بسیار خوبی هستند. الکلاسیکو طبق معمول رقابتی است و فرصتی برای قهرمانی در لیگ است. در حال حاضر خیلی خوب کار می کنیم. این ماه، ماهی تعیین کننده است. شاهد بازگشت میلیتائو و کورتوا خواهیم بود و فقط به داوید آلابا نیاز داریم.

دادن نقش فرعی در باشگاه به مودریچ؟️ لوکا با این نقش موافقت نخواهد کرد.

 ضربه پنالتی رودیگر؟ دوشنبه قبل از سفر به منچستر، ضربات پنالتی را تمرین کردیم. مهمترین جنبه، جنبه احساسی است. وقتی بازیکن به ما می گوید می توانم شوت بزنم باید صادق باشد و آنها آماده این کار بودند. بیش از پنج بازیکن بودند که می‌خواستند شوت بزنند.

 رودریگو؟️ او در این فصل لحظات مشکل خود را داشت اما همیشه تلاش می کرد. او دوباره گل زد و فکر می کنم برای بازی بسیار آماده است.

 شب پیروزی بر سیتی؟️ شبی طولانی بود که شامل رنج و سختی بود.

 مدیریت گروه؟ قدرت مدیریت گروه از قدرت تیم ناشی می شود.

 استراحت برای رودریگو؟️ او می تواند از هم اکنون تا شروع بازی فردا استراحت کند.

 فرلاند مندی؟ اهمیتی نمی دهد که گزارش ها در مورد او چه می گویند. او با باشگاه قرارداد دارد و بازیکن مهمی در رئال مادرید است. فرلاند مندی بهترین دفاع جهان است، پیشی گرفتن از او آسان نیست.

بارسا؟ پائو کوبارسی و لمینه یامال یک سورپرایز بزرگ در این فصل هستند، آنها در فرم خوبی هستند و آینده خوبی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز