خبرگزاری کار ایران

شمس آذر و ثبت یک رکورد ویژه مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۱۸۴

استقلال در این فصل 30 درصد از گل های خورده‌اش را از شمس آذر دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا، استقلال در حالی هفته بیست و چهارم لیگ برتر از شمس آذر در آزادی با سه گل میزبانی کرد که تا پیش از این بازی، با 12 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار داشت.

شمس آذر در این بازی تا دقیقه 84 سه گل دریافت کرده بود؛ اما موفق شد دو گل در دقایق 84 و 85 به ثمر برساند تا این‌گونه شاگردان نکونام لحظات پایانی این بازی را با استرس دنبال کنند.

گرچه شمس آذر موفق نشد کامبک دقایق پایاتی خود را تکمیل کند و بازی را به تساوی بکشاند اما با دو گلی که وارد دروازه حسینی کرد، آمار گل های خورده استقلال در این فصل به عدد 14 رسید تا پرسپولیس با 13 گل خورده از این حیث آمار بهتری از استقلال داشته باشد.

نکته جالب دیگر این است که با احتساب دو گلی که شاگردان دقیقی در بازی رفت دو تیم وارد دروازه استقلال کردند، می‌توان گفت شمس آذر به تنهایی 30 درصد گل‌هایی که آبی پوشان در این فصل دریافت کرده‌اند را به خودش اختصاص داده و هیچ تیمی در این فصل بیش‌تر از سبزپوشان قزوینی به استقلال گل نزده است.

همچنین استقلال با دو گلی که دریافت کرد تفاضل گل بهتری که نسبت به پرسپولیس داشت را از دست داد و حالا دو تیم با تفاضل گل 20+ رقابت خود را ادامه خواهند داد. این در حالی است که اگر آخر فصل دو تیم از لحاظ امتیازی برابر باشند، چون بازی‌های رو در رو در این فصل مساوی به اتمام رسیده، کار برای تعیین قهرمان به احتساب تفاضل خواهد کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز