خبرگزاری کار ایران

مرادخانی: با کمک مسئولین اسکیت می‌تواند مدال‌های بیشتری کسب کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۶۳

ملی پوش اسکیت هنری گفت: بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

به گزارش ایلنا، بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و ملی پوش اسکیت هنری اظهار کرد: ما در ۲۷ فروردین ماه عازم جزیره قشم شدیم برای طرح آموزشی که وزارت ورزش برای ملی پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی در نظر گرفته بود. در روز اول یک دیدار با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که برای ما مفید بود به دلیل اینکه مشکلات ملی پوشان مطرح و درباره آن صحبت شد. خیلی خوشحالم که در این دوره که اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و روایت پیشرفت بود در کنار قهرمانان و ملی پوشان کشورمان حضور داشتم.

او افزود: سال گذشته برای رشته اسکیت هنری سال بسیار خوبی بود به دلیل اینکه ما پس از سال‌ها موفق به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و حتی با تجربه کمی که داشتیم توانستیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را از آن خودمان کنیم و همه این‌ها را از تلاش، سختکوشی می‌دانم. ما سال‌ها به مسابقات اعزام نشدیم، اما انگیزه مان را از دست ندادیم و تلاش‌های بی پایان مربی تیم ملی خانم میرزازاده را در این موفقیت موثر می‌دانم. در حال حاضر ما در شهریور ماه مسابقات جهانی در رم را داریم و امیدوارم در آنجا نیز خوش بدرخشیم.

مرادخانی گفت: در حال حاضر شرایطمان خوب است و داریم تمرین می‌کنیم. رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و با کمک‌های فدراسیون اسکیت و هیأت اسکیت استان تهران می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم. از ۶ سالگی وارد اسکیت شدم و رشته تخصصی اسکیت هنری را از ۹ سالگی شروع کردم و الان ۱۲ ساله در این رشته فعالیت می‌کنم.

ملی پوش اسکیت هنری تصریح کرد:  بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

او در پایان درباره اینکه آیا پاداش مسابقات قهرمانی آسیا را دریافت کرده است یا خیر، پاسخ داد: ما هنوز پاداش مدال مسابقات قهرمانی آسیا را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.

دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه نگاه ها به رشته اسکیت بهتر از قبل شده است، گفت: رشته اسکیت هنری خداراشکر در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و قطعا در آینده شاهد مدال آوری های بیشتر در میادین مهم بین المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز