خبرگزاری کار ایران

ترکش های مدیریت انصاری فرد همچنان ادامه دارد

ترکش های مدیریت انصاری فرد همچنان ادامه دارد
کد خبر : ۱۴۵۱۱۰۵

عقد قرارداد 3 ساله با بوژیدار رادوشویچ در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد و تبعات آن، همچنان گریبان گیر پرسپولیس و مدیریت این تیم است.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که در دو دوره مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت و در هر دو دوره، ناکارآمدی خود در زمینه مدیریت را اثبات کرد. اشتباه فاحش وی در دوره اول عقد قرارداد با رافائل ادرهو بود که پس از شکایت از پرسپولیس، 6 امتیاز از این تیم کسر شد.

در دوره دوم، انصاری فرد در تاریخ 5 شهریور 1398 مدیریت پرسپولیس را بر عهده گرفت و این در شرایطی بود که هواداران پرسپولیس از استعفای ایرج عرب و انتصاب مدیری فوتبالی خوشحال بودند. اما هیچ کس نمی‌دانست که انصاری فرد و تصمیم هایی که این فرد در مقام مدیرعامل اجرایی کرد، پرونده های سنگینی را بر دوش مدیریت های بعدی بگذارد.

اولین اشتباه مدیریتی او در زمان سرمربیگری کالدرون بود و اگر در پرداخت باقی‌مانده قسط اول قرارداد کالدرون تاخیر نداشت، پرسپولیس می‌توانست یک طرفه با او فسخ کند اما با تاخیر چند روزه در پرداخت 125 هزار دلار، کالدرون توانست علیه پرسپولیس حکم بگیرد و آن را ملزم به پرداخت مبلغی نزدیک به 800  هزار دلارکند و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود.

دومین اشتباه او عقد قرارداد عجیب با مدیران شهر خودرو در زمینه انتقال گل‌محمدی بود که طی این قرارداد پرسپولیس می‌بایست 6 میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه گل‌محمدی به شهر خودرو بپردازد و هر روز تاخیر در پرداخت موجب اضافه شدن مبلغ 10 میلیون تومان به کل مبلغ می‌شد که بستن این پرونده نیز برای پرسپولیس سخت بود.

این مدیر حتی در زمینه جذب اسپانسر مناسب ناکارآمد عمل کرد و عقد قرارداد 3 ساله با کارگزاری که پول نمی‌داد وحتی پس از فسخ و اجرای دوباره باز هم برای مدیران بعدی دردسر ساز شد و سمیعی برای تامین منابع مالی در کوران مسابقات لیگ نوزدهم مجبور به قرض شد.

پرسپولیس در زمان مدیریت انصاری فرد با آنتونی استوکس بازیکنی غیر حرفه ای و بی انضباط قرارداد بست که علی رغم دریافت 150 هزار دلار در ابتدا، پس از ترک ایران و عدم تعهد نسبت به قرادادش، حکم 83 هزار دلاری علیه پرسپولیس دریافت کرد. علاوه بر استوکس بازیکن ناکارآمد دیگری که جذب شد کریستین اوساگونا بود و عملکرد خوبی را درترکیب سرخ ها به نمایش نگذاشتن و علی رغم دریافت 250 هزار دلار از قراردادش، حکم 96 هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت.

بزرگترین اشتباه انصاری فرد مربوط به تمدید قرارداد 3 ساله گلر ذخیره پرسپولیس بود که این بازیکن کروات علاوه بر دریافت کل مبلغ قرارداد خود، در زمینه تسویه حساب مالیاتی نیز برای این باشگاه دردسر ساز شد و پنجره پرسپولیس در بازی اول نیم فصل دوم بسته ماند و پرسپولیس نتوانست از 4 بازیکن جدید خود استفاده کند. چنین شاهکارهایی در  یک دوره کوتاه مدیریتی از انصاری فرد برآمد و تا به اینجای کار این آخرین پرونده ای است که از زمان او، سرخ ها را با مشکل مواجه می‌کند.

با وجود تسویه حساب مالیاتی این بازیکن با مبلغی بیش از 10 میلیارد تومان و دریافت مفاصا حساب، تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و ثبت قرارداد 4 بازیکن جدید این تیم تا ساعت 12 ظهر روز بازی با تراکتور مشخص نبود و حالا اوسمار چند ساعت قبل از تقابل با تراکتور، می‌تواند ترکیب خود را دستخوش تغییر کند و از بازیکنان جذب شده در این پنجره استفاده کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز