خبرگزاری کار ایران

دقیقی: نتیجه مساوی بد نبود / تعطیلات به اندازه یک پیش فصل بود

دقیقی: نتیجه مساوی بد نبود / تعطیلات به اندازه یک پیش فصل بود
کد خبر : ۱۴۱۶۴۳۹

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم پیکان در ضد حملات خطرناک است و بازیکن آنها امروز گلی به ثمر رساند که ما در چند سال اخیر کمتر دیده بودیم.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین در کنفرانس خبری پس از بازی پیکان در ابتدا گفت: قبل از بحث فنی از مسئولین بازی تشکر می‌کنم که یک چمن با کیفیت را برای یک بازی خوب فراهم کرده بودند.

*گل سامان فوق العاده بود

می‌دانستیم بازی سختی داریم و آنها در ضدحملات می‌توانند خطرساز باشند و روی همین موضوع یک کرنر گرفتند و گل فوق العاده زدند که شاید در چند سال اخیر کمتر گلی را به این شکل دیده باشیم. سامان نریمان جهان مزد تلاشش را گرفت. ما می‌توانستیم در نیمه اول بازی را برابر کنیم و در نیمه دوم تا زمان زدن گل اول‌مان فوق العاده بودیم و روی کار تاکتیکی به گل رسیدیم. شاید اگر بازیکنان خط حمله‌مان این انگیزه را تا پایان ادامه می‌دادند بازی را می‌بردیم. بازی تاکتیکی و جانداری بود و هر تیمی می‌توانست برنده بازی باشد. کفه ترازو بازی کمی برای ما سنگین‌تر بود ولی نتیجه مساوی بد نبود.

*داور قضاوت خوبی داشت

من کارشناس داوری نیستم ولی صحنه معمولی‌ای بود و به نظرم داور نزدیک به بازیکنان و توپ بود و قضاوت خوبی انجام داد. امیدوارم سخت افزار برای داوران فراهم شود که اشتباهات سهوی کم بشود.

*تعامل بین تیم ملی و باشگاه‌های لیگ

اول از همه برای آقای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت دارم. امسال تعطیلات بیش از حد از کیفیت لیگ کاسته و بیشترین ضرر را تیم‌هایی می‌بینند که از نظر مالی و زیرساختی شرایط خوبی ندارند. تیم ما با کمترین قرارداد بازیکنان جوان و باانگیزه را دور هم جمع کردیم. بازیکنانم در خوابگاه می‌مانند و اگر بازی‌ها تعطیل باشد کیفیت فنی و روح و روان‌شان آسیب می‌بیند. در این تعطیلات ۵ بازیکنانم مصدوم شدند.

*تعطیلات به اندازه یک پیش فصل بود

 سپاهان که با زنیت بازی می‌کند و بقیه باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند و باقی تیم‌ها آسیب‌شان از تیم ما که با این شرایط تیمداری می‌کند بیشتر است. الان ۱۴ روز لیگ تعطیل شد. این تعطیلات به اندازه یک پیش فصل بود. در دنیای فوتبال حرفه‌ای برنامه از قبل مشخص است. ما برای لذت مخاطب بازی می‌کنیم ولی وقتی برنامه ریزی نمی‌کنیم مخاطب ما پراکنده می‌شود و نمی‌توانند در استادیوم حضور پیدا کنند. من اعتقاد دارم اگر لیگ ما تقویت نشود خلا بزرگی در تیم ملی خواهیم داشت.

*به معنای واقعی خصوصی هستیم

تیم ما خیلی مظلوم است. قطعا باید حمایت‌ها بیشتر شود و در رقابت نابرابر قرار گرفتیم. به معنای واقعی بخش خصوصی هستیم. فولاد و سپاهان خصوصی هستند؟ درست است سهامش دست مردم است ولی قطعا رضایت سهامدارانش را ندارد! 

*جدول لیگ اینطوری معنا ندارد

ما فصل را منفی سه شروع کردیم و با اشتباهات سهوی داوری از جایگاهی که باید داشته باشیم پایین‌تر هستیم ولی با کیفیت بازی کردیم. از این بحران گذشتیم و دنبال تثبیت جایگاه‌مان هستیم. ما امروز ششمین بازی خارج از خانه‌مان بود. همین تعطیلات باعث شد ۳ تا داخل خانه بازی کنیم و ۶ بازی خارج از خانه. جدول لیگ اینجوری معنی پیدا نمی‌کند. امیدوارم بدون غرور فصل را ادامه بدهیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز