خبرگزاری کار ایران

ورمزیار: داوران امسال بیشتر از همیشه استقلال را اذیت می‌کنند

ورمزیار: داوران امسال بیشتر از همیشه استقلال را اذیت می‌کنند
کد خبر : ۱۴۱۳۵۲۱

پیشکسوت استقلال عقیده دارد داوری‌ها در این فصل بیش از همیشه به زیان این تیم بوده است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص برتری استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: یک سری از بازی‌ها در لیگ برتر هستند که نتیجه گرفتن از آن سخت است و این بازی هم یکی از تنها بود. بازی‌های این چنینی معمولاً موقعیت گل چندانی ندارند و تیمی که فرصت طلب باشد و از حداقل فرصت‌ها استفاده بهینه را ببرد می‌تواند سه امتیاز را مال خودش کند. به نظرم استقلال در این موضوع موفق بود و در کنار انتقاداتی که ممکن است به تیم در این بازی صورت بگیرد باید توجه کرد مهم سه امتیاز بود که حاصل شد. 

وی افزود؛ تغییراتی که در ترکیب اصلی انجام شد هم ریتم استقلال را در طراحی حملات کند کرده بود. حضور بلانکو در ترکیب اصلی هم با توجه به اینکه این بازیکن هنوز از آمادگی کامل برخوردار نیست کمی خط جلوی استقلال را از ریتم انداخت‌. به نظرم او بازیکن با کیفیتی است و در ادامه با آمادگی و هماهنگی بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند. 

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت داوری مسابقه و اعتراض جواد نکونام به این موضوع که محرومیت وی را به همراه داشت هم گفت: در خصوص اشتباهات داوری ظاهرا هرچه بیشتر حرف زده شود، بی‌ تاثیرتر است اما احساس می‌کنم داوران این فصل پیش از هر زمان دیگری استقلال را اذیت می‌کنند. در یک کلام می‌توان گفت قضاوت‌ داوران در حد فوتبال ما نیست. در مورد محرومیت نکونام هم باید بگویم دیگر به این مسائل عادت کرده‌ایم، ظاهراً با اعتراض به رای صادر شده از سوی باشگاه او مقابل شمس آذر روی نیمکت می‌نشیند چرا که بی شک محرومیت سرمربی استقلال باعث ضرر این تیم خواهد شد، چرا که حضور جواد نکونام روی نیمکت و کنار زمین یک نعمت است که ظاهراً قرار است استقلال را از آن محروم کنند.

وی در پایان در مورد تقابل با شمس آذر هم توضیح داد: مطمئن باشید شاگردان جواد نکونام دیدار سختی مقابل این تیم پیش رو خواهند داشت چرا که شمس‌آذر تیمی بدقلق است و باید با تمام توان برای پیروزی مقابل آنان به میدان رفت. به نظرم استقلال چنانچه موفق به پیروزی در این دیدار شود شاید بتوان گفت قهرمانی نیم فصل خود را تضمین کرده است. کسب سه امتیاز این دیدار بدون تردید تا انتهای نیم فصل میتواند باعث تداوم پیروزی‌های آبی پوشان مقابل رقبا باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز