خبرگزاری کار ایران

مهرداد محمدی؛ ستاره‌ای که عصای دست نکونام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۴۵

خرید فصل جدید آبی‌ها ستاره بی چون و چرای این تیم در هفته‌های گذشته لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگا گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار مقابل هوادار و در تقابلی دشوار با این تیم بازی دو بر صفر باخته را با برتری 3 بر دو به پایان برساند. گل اول استقلال در این بازی روی پنالتی کوین یامگا وارد دروازه هوادار شد و دو گل دیگر را هم مهرداد محمدی روی همکاری خوب بازیکنان استقلال و البته مهارت خودش در شوت زنی به ثمر رساند.

محمدی یکی از معدود خریدهای فصل جدید استقلال بود که قرار بود مثل خیلی دیگر از بازیکنان این فصل آبی‌ها دیپورت شود و به دلیل مشکل در عقد قراردادها از جمع آبی‌پوشان جدا شود ولی اصرارهای نکونام باعث شد این اتفاق رخ ندهد. 

محمدی که بعد از چند سال دوری از لیگ ایران از این فصل با پیراهن استقلال به فوتبال ما برگشته، در ابتدای  فصل نیمکت نشین بود و به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آمد ولی رفته رفته خودش را به جواد نکونام تحمیل کرد و یکی از نفرات کلیدی این تیم شد.

در شرایطی که استقلال محمد محبی و مهدی قایدی را ابتدای فصل از دست داده بود، استقلال در پست وینگر با کمبود بازیکن مواجه شده بود و محمدی قرار بود یکی از این دو جای خالی را پر کند که مسئولیت سنگینی هم بود و به خوبی از پس آن بر آمده است.

محمدی که برای دیده شدن توسط قلعه‌نویی و دعوت به جام ملت‌ها به ایران برگشته حالا شرایط خوبی دارد و با ادامه درخشش خودش می‌تواند همراه با برادرش میلاد مسافر مسابقات جام ملت‌های قطر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز