خبرگزاری کار ایران

درخشان: پرسپولیس همه چیز دارد به جز یک نفر که کار را تمام کند/ چرا باید از باخت 3 بر صفر مقابل الهلال خوشحال باشیم؟

درخشان: پرسپولیس همه چیز دارد به جز یک نفر که کار را تمام کند/ چرا باید از باخت 3 بر صفر مقابل الهلال خوشحال باشیم؟
کد خبر : ۱۴۰۳۳۹۵

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برتری این تیم مقابل الدحیل قطر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی در این دیدار داشت و یک بازی منطقی و معقول از خودش به نمایش گذاشت. در میانه زمین توپ را به میل خودش به گردش درآورد و به حریف خیلی اجازه در اختیار گرفتن بازی و توپ و میدان را ندادند. من عملکرد پرسپولیس در این بازی را برخلاف تقابل هفته نخست با النصر مناسب دیدم.

وی افزود: تنها مشکل پرسپولیس همان خط جلو و نداشتن یک تمام کننده است. شما ساختار و انسجام دفاعی خوبی در تیمت شکل دادی و ارتباط بین خطوطت خوب است، خط میانی هم در کمک به دفاع و هم در انتقال توپ و طراحی حملات به خوبی ایفای نقش می‌کند و همه چیز درست و سر جای خودش است ولی در نهایت شما آن جلو کسی را ندارید که کار را تمام کند و زحمات بازیکنان را تبدیل به گل کند. تنها نقص پرسپولیس در حال حاضر در همین است که مدت‌هاست می‌گوییم ولی برای برطرف شدنش کاری صورت نگرفته است.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با تقابل نساجی و الهلال هم خاطرنشان کرد: من همه جا می‌بینم می‌گویند نساجی مردانه بازی کرد و جنگید و عملکرد خوبی داشت و مسائلی از این دست. اینکه مقابل تیمی مثل الهلال در زمین خودمان در لاک دفاعی  فرو نمی‌رویم تبدیل به یک پوئن مثبت شده و باید به خاطرش از ما تشکر کنند. کِی ما در ورزشگاه خودمان مقابل الهلال یا تیم هایی از این دست با اختلاف 3 گل شکست خورده‌ایم؟ می‌گوییم امکانات و شرایط آنها از ما بهتر است و باید این را بپذیریم که آنها وضعیتشان رو به بهبود است و ما در حال پس رفت هستیم و با ادامه این روند دیگر دستمان به آنها نمی‌رسد. جذب بازیکن با کیفیت پیشکش، حتی در تدارک یک چمن مناسب برای بازی هم ناتوانیم و با این شرایط عجیب نیست که از باخت 3 بر صفر مقابل الهلال در ایران خوشحال باشیم.

درخشان افزود: کار ما به جایی رسیده که تیم امیدمان به هنگ کنگ می‌بازد و در این شرایط باید هم از باخت 3 بر صفر به الهلال خوشحال باشیم. به هر حال من فکر می‌کنم فوتبال ما با ادامه این روند آینده جالب توجهی حتی در منطقه خودمان یعنی غرب آسیا هم نداشته باشد. گذشته از آن یک سری موارد را هم نتوانستیم در خودمان فرهنگ سازی کنیم. نه روی سکو ها این فرهنگ سازی را ایجاد کردیم که با پرتاب سنگ و بطری به داخل زمین می‌توانیم حقمان را بگیریم و نه با حمله به داور و بازیکن حریف بابت یک خطا چیزی عایدمان می‌شود و همیشه از مسائل این چنینی ضربه خوردیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز