خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا:

تحت تاثیر نام ستاره های النصر بودیم/ کیفیت چمن آزادی برای دو تیم بود نه فقط برای پرسپولیس

تحت تاثیر نام ستاره های النصر بودیم/ کیفیت چمن آزادی برای دو تیم بود نه فقط برای پرسپولیس
کد خبر : ۱۳۹۹۰۲۵

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شکست این تیم مقابل النصر صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس و النصر اظهار داشت: در این بازی کیفیت خوبی از پرسپولیس شاهد نبودیم و آن شادابی و نشاط همیشگی که از تیم انتظار داشتیم و شجاعتی که باید در ساق پای بچه ها دیده می‌شد وجود نداشت و همین موضوع بازی را از تب و تاب انداخته بود. به نظر می‌رسد بازیکنان تحت تاثیر اسم بزرگ ستاره‌های تیم حریف قرار داشتند و با استرس در زمین حاضر شدند و حریف هم به خوبی از این ضعف استفاده کرد و به پرسپولیس ضربه زد.

وی افزود: در خط هافبک پرسپولیس شادابی همیشگی را شاهد نبودیم و همین گره کار بود. مصدومیت مهدی ترابی در ابتدای بازی به نوعی پرسپولیس با فلج کرد و اخراج سرلک هم مزید بر علت شد که دیگر بازی از کنترل پرسپولیس خارج شود و اگر درخشش بیرانوند نبود شاید گل‌های بیشتری هم دریافت می‌کردیم. به نظرم پرسپولیس به هیچ وجه شایسته گرفتن امتیاز در این بازی نبود.

درخشان در ادامه گفت: نبود یک مهاجم با کیفیت در ترکیب پرسپولیس هم به چشم می‌آمد. شهاب زاهدی استانداردهای یک مهاجم گلزن را ندارد و فرصت خوبی را هم از دست داد. مهاجم جدید خارجی که گرفتند هم نمی‌دانیم چقدر کیفیت دارد و می‌تواند کمک کند یا نه. این یک مشکل بزرگ و جدی برای پرسپولیس است.

پیشکسوت فوتبال در مورد تاثیر کیفیت چمن ورزشگاه آزادی روی مسابقه هم توضیح داد: قبول دارم کیفیت چمن روی کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشت ولی خب این شرایط برای دو تیم بود و اینطور نبود که فقط برای پرسپولیس باشد. تیم حریف به خوبی این ضعف چمن را مدیریت کرد ولی پرسپولیس نتوانست برای آن راهکاری داشته باشد پس نباید نتیجه بازی را خیلی متاثیر از کیفیت چمن ورزشگاه بدانیم.

درخشان در رابطه با وضعیت پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از دست دادن سه امتیاز خانگی در ابتدای کار پرسپولیس را خیلی عقب انداخت ولی فکر می‌کنم هنوز شرایط برای بازگشت محیا باشد. کیفیت پرسپولیس و النصر بالاتر از دو تیم دیگر گروه است و حتی اگر به واسطه این شکست شانس سرگروهی را هم از دست بدهیم پرسپولیس می‌تواند بدون مشکل به عنوان تیم دوم گروه صعود کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز