خبرگزاری کار ایران

حسینی: مالکیت توپ تراکتور وحشتناک است/ حضورم در پست هافبک دفاعی برایم باورنکردنی بود

حسینی: مالکیت توپ تراکتور وحشتناک است/ حضورم در پست هافبک دفاعی برایم باورنکردنی بود
کد خبر : ۱۳۹۲۶۱۶

بازیکن تیم فوتبال تراکتور از شرایط خودش و تیمش می‌گوید.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی در رابطه با برد مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خیلی خوب بود و همه دیدند که ما یک سر و گردن بهتر از تیم مس بودیم و توپ و میدان دست ما بود و کوچک ترین فرصتی به آنها ندادیم. درست است که ما موقعیت های زیادی نداشتیم اما آمار وحشتناکی در مالکیت داشتیم.

او در رابطه با حضور فیکسش در این بازی به جای صفا هادی پس از دو سه هفته نیمکت نشینی اضافه کرد:  دلیل خاصی ندارد که من نیمکت نشین بودم. در این سه بازی این کاملا بستگی به نظر آقای خمس دارد که ایشان چطور صلاح می داند ولی این بازی من را در پست هافبک دفاعی بازی دادند که واقعا برای من عجیب بود و چند ساعتی در شوک بودم ولی خدا را شکر از خودم راضی بودم و بازیکنان و کادر فنی هم از من راضی بودند.

مدافع قرمز پوشان در رابطه با داوری و نگرفتن پنالتی احتمالی برای تراکتور و مس اظهار کرد: من در رابطه با پنالتی خودمان حضور ذهن ندارم اما در خصوص پنالتی مس باید بگویم صحنه را دیدم و هیچ مشکلی نداشت و اصلا پنالتی نبود که البته باید به کارشناسان بسپاریم. به نظر من تیم داوری قضاوت خوبی داشتند.

حسینی از حس و حال و شادی مهدی عبدی از اولین گلش برای تراکتور پس از ورود به زمین به عنوان یار تعویضی گفت:  خیلی برای عبدی خوشحالم که توانست در اولین بازی اش به عنوان یار تعویضی گل بزنم و این یک حس خیلی خوبی به بازیکن می‌دهد که برای تیم بزرگی مثل تراکتور گل می زند.

مدافع تراکتور درباره پورحمیدی که بخاطر بازی های قبل تحت فشار بود و در این بازی کلین شیت کرد گفت: حسین هنوز نتوانسته بود خودش را در تیم جا بیندازد و با جو هواداران تراکتور خود را وفق بدهد به همین دلیل طول کشید تا خودش را پیدا کند و برایش خیلی خوشحالم که کلین شیت کرد. 

حسینی در رابطه با شعار هواداران و اعتراض آنها عنوان کرد: قشنگی فوتبال به همین است که گاهی تشویق میشوی و گاه انتقاد می شنوی که در فوتبال عادی است. هواداران تراکتور هواداران فهیم و فوتبال فهمی هستند و ما آنهارا درک میکنیم و فوتبال همین است یک روز روی خوش دارد.

او در رابطه با اینکه آیا این برد آغاز روز های خوب تراکتور است یا خیر گفت: قطعا ما با این برد می‌توانیم به روز های اوج برگردیم و باید تمامی امتیاز هارا جمع کنیم تا شرایطمان کمی بهتر شود.

حسینی در آخر و درباره حضورش در پست هافبک دفاعی و اولین کلین شیت پس از حضور او در ترکیب افزود: کمی باور نکردنی بود که در این پست باشم ولی تمام سعیم را کردم مثمر ثمر باشم. خیلی خوشحالم که توانستیم کلین شیت کنیم و هیچ چیز بالاتر از این برایم نیست و باید بگویم خدا را شکر که کادرفنی از بازی من در آن پست راضی بودند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز