خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر
کد خبر : ۱۳۸۸۵۶۳

تیم منتخب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم به پایان خود رسید و مطابق هر هفته تیمی منتخب از بهترین نفرات تیم‌ها تشکیل دادیم.

حسینی گلر استقلال با مهار پنالتی در بازی با ملوان ستاره تیمش بود و در کنار او محمدحسین مرادمند با گلزنی در این بازی نمایش قابل قبولی از خودش در کسب دومین سه امتیاز آبی‌ها ایفا کرد. 

سپاهان هم با همکاری رضا اسدی و شهریار مغانلو از سد ذوب آهن در دربی اصفهان گذشت تا با شش امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. اسدی با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش در این دیدار بود. 

پرسپولیس هم روی پاس حسین کنعانی زادگان به سعید صادقی تک گل بازی با تراکتور را به ثمر رسانده تا با دست پر از زمین خارج شود. وحید امیری هم دیگر ستاره این تیم در بازی حساس این هفته بود. 

مهران موسوی برای آلومینیوم موفق به گلزنی شد و طالب ریکانی هم با یک گل و یک پاس گل ستاره صنعت نفت مقابل فولاد در دربی خوزستان و برتری ۲ بر یک تیمش بود. 

امین قاسمی نژاد هم مقابل شمس آذر یک گل زد و یک پاس گل داد تا زمینه برتری هوادار را فراهم کرده باشد و محمدرضا آزادی هم با زدن تک گل تیمش نساجی مقابل مس مانع شکست شاگردان رحمتی شد.  

بدین ترتیب تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

 

حسین حسینی (استقلال)

حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)، مهران موسوی (آلومینیوم)، محمدحسین مرادمند (استقلال)

طالب ریکانی (صنعت نفت)، سعید صادقی (پرسپولیس)، رضا اسدی (سپاهان) وحید امیری (پرسپولیس)

محمدرضا آزادی (نساجی), شهریار مغانلو (سپاهان)، امین قاسمی نژاد (هوادار) 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز