خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی بسکتبال: تمرینات خوبی برگزار کردیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال: تمرینات  خوبی برگزار کردیم
کد خبر : ۱۳۸۱۱۳۹

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه گفت: مسابقات دوستانه و تمرینات خوبی در ایران انجام دادیم و از حضور در این اردو خوشحال هستم.

به گزارش ایلنا متین اوجان  در خصوص اردوی مشترک تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران و ترکیه اظهار کرد: قبلا ما از تیم‌ملی بسکتبال ایران در ترکیه میزبانی کرده بودیم و اکنون نیز ما میهمان این کشور بودیم و بازی ‌های دوستانه‌ خوب و تمرینات قابل‌قبولی را طی سه روز در این کشور انجام دادیم.

وی افزود: طی این سه روز از میهمان‌نوازی کشور ایران و بخصوص مردم تبریز سپاسگزارم و اینجا احساس شادی کردم.

 سرمربی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه ادامه داد: هدف اصلی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه، دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا است.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران از قویترین تیم‌ها هستند و همین‌طور تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران نیز بسیار خوب است و امیدواریم موفق باشند.

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ترکیه خاطرنشان کرد: تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر در ترکیه از اهمیت بسیاری برخوردار است و مدعی قهرمانی هستیم و در تیم‌های ترکیه ورزشکاران ایرانی پرتعدادی حضور دارند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز