خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت های اروپا

هلند 2 - کرواسی 4 ؛ تحقیر لاله های نارنجی مقابل کروات ها

هلند 2 - کرواسی 4 ؛ تحقیر لاله های نارنجی مقابل کروات ها
کد خبر : ۱۳۶۷۸۴۹

کرواسی با برتری 4-2 مقابل هلند به فینال لیگ ملت‌های اروپا رسید

به گزارش ایلنا، دو تیم هلند و کرواسی در چارچوب نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند. در این دیدار که به میزبانی هلند برگزار می‌شد، کرواسی در نیمه اول تیم برتر زمین بود و حملات مختلفی را روی دروازه حریف خود تدارک دید. با وجود تلاش‌های کروات‌ها، آن‌ها نتوانستند ضربه در چارچوبی به ثبت برسانند.

در دقیقه 34 و برخلاف روند بازی هلند با همکاری زیبای تیمی توسط مالن به گل رسید. پاس ویفر به مالن در درون محوطه رسید و وینگر هلندی به راحتی و روی تعلل مدافعین کرواسی دروازه لیواکویوچ را باز کرد. این گل پنجمین گل مالن برای تیم ملی هلند بود. به محض شروع نیمه دوم، کرواسی می‌توانست با ضربه زیبای کراماریچ به گل برسد ولی شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه هلند عبور کرد.

در دقیقه 54 با خطای خاکپو روی مودریچ، کرواسی به یک پنالتی دست یافت که کراماریچ این ضربه را به راحتی تبدیل به گل کرد. در دقیقه 70 پریشیچ فرصت گلزنی مهمی در فاصله چند قدمی دروازه هلند از دست داد. کروات‌ها پاداش عملکرد فوق‌العاده خود را در دقیقه 72 گرفتند، پاس زیبای کراماریچ با ضربه فنی و زیباتر پاشالیچ به گل نشست.

در ادامه لاله‌های نارنجی برای جبران شکست خانگی حملاتی را ترتیب دادند. خاکپو در دقیقه 90 با بی‌دقتی موقعیت خوبی را از دست داد. در دقیقه 96 سرانجام تلاش‌های هلندی به ثمر نشست و در حالی که ثانیه‌هایی تا پایان بازی مانده بود، نوا لانگ با هوشمندی هلند را از شکست نجات داد. 

در وقت‌های اضافه اول کرواسی باز هم ثابت کرد که بازی باید در 90 دقیقه به سود آن‌ها تمام می‌شد. در دقیقه 98 پتکوویچ پاس مودریچ را با شوتی فوق‌العاده تبدیل به گل کرد.

در ادامه نیز کرواسی به حملات خود ادامه دارد و در یک موقعیت می‌توانست با اشتباه دی‌یونگ به گل دیگری دست یابد. در نیمه دوم وقت‌های اضافه، نوا لانگ شوت برگشتی برخواین را مقابل دروازه خالی کرواسی به بیرون زد. و این کرواسی باونکردنی! در موقعیتی غیر قابل توصیف پاشالیچ در حالی که می‌توانست به هر نحوی دروازه هلند را باز کند توپ را به سمت تیر دروازه هدایت کرد.

در دقیقه 116 اتفاقی که همه منتظر آن بودند رخ داد. مودریچ افسانه‌ای با ضربه پنالتی چهارمین گل کرواسی را به ثمر رساند. نیتجه بازی با همان نتیجه 4-2 به سود کرواسی به پایان رسید. دیگر فینالیست لیگ ملت‌های اروپا فردا در جریان دیدار ایتالیا و اسپانیا مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز