خبرگزاری کار ایران

دیدار مهم پدر مسی و لاپورتا: لئو می‌خواهد به بارسا برگردد

دیدار مهم پدر مسی و لاپورتا: لئو می‌خواهد به بارسا برگردد
کد خبر : ۱۳۶۴۴۷۶

پدر و ایجنت لیونل مسی با خوان لاپورتا ملاقات کرده و اعتراف می‌کند که دوست دارد پسرش را دوباره در نوکمپ ببیند.

به گزارش ایلنا، پدر و ایجنت لیونل مسی، خورخه مسی، قبل از اعتراف به اینکه پسرش می‌خواهد به نوکمپ بازگردد، امروز به همراه خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در حال رفتن به ساختمانی دیده شد.

مسی تایید کرده بود که در پایان فصل پس از دو سال حضور در تیم فرانسوی، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد و آخرین بازی خود را برای این تیم روز شنبه در شکست 3-2 مقابل کلرمون انجام داد.

مسی در حال حاضر مشتریان بزرگی دارد. تیم سابقش یعنی بارسلونا، تیم الهلال عربستان - که می‌تواند قراردادی به ارزش 2 میلیارد پوند ارائه دهد - و اینتر میامی در میان باشگاه‌های مورد علاقه برای انتقال او هستند.

اما پدر مهاجم - که ایجنت او نیز هست - در ویدئویی که تونی خوانمارتی به اشتراک گذاشته بود، در حال رفتن به خانه لاپورتا دیده شد، زیرا مذاکرات بر سر بازگشت هیجان انگیز این بازیکن به اسپانیا ادامه دارد.

امضای یک قرارداد باعث می‌شود مسی به باشگاهی که 17 سال آن را خانه خود می‌خواند، بازگردد و برنده 7 توپ طلا آنجا به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال باشد.

پس از این دیدار، پدر مسی گفت که پسرش مایل است در صورت انجام معامله به اسپانیا بازگردد. او گفت:"لئو می‌خواهد به بارسلونا بازگردد و من دوست دارم او را به بارسا بازگردانم. انتقال بارسا مطمئناً یک گزینه است."

مسی 32 گل برای پاری سن ژرمن در 73 بازی به ثمر رساند و با کیلیان امباپه و نیمار برزیلی یک مثلث قوی در خط حمله ایجاد کرد. اما او نتوانست به پاریسی‌ها کمک کند تا اولین جام مورد نظرشان در لیگ قهرمانان اروپا را بالا ببرند.

در بارسلونا، مسی یک اسطوره به تمام معنی است و بیش از 650 گل برای آن‌ها به ثمر رساند. در سال 2021 او بارسلونا را به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری - مقررات لالیگا اسپانیا - با گریه ترک کرد.

اما این مسائل کمرنگ شده و ستاره آرژانتینی اکنون می‌تواند در صورت تمایل به باشگاه بازگردد. هیچ معامله‌ای انجام نشده اما مذاکرات برای بازگشت این بازیکن 35 ساله به اسپانیا در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز