خبرگزاری کار ایران

یوونتوس 2-0 کرمونزه: نزدیک تر از همیشه به نایب قهرمانی

یوونتوس 2-0 کرمونزه: نزدیک تر از همیشه به نایب قهرمانی
کد خبر : ۱۳۵۷۷۵۹

یوونتوس در بازی خانگی با نتیجه 2-0 از سد کرمونزه گذشت و جایگاهش در رتبه دوم جدول سری A را تثبیت کرد.

به گزارش ایلنا، یوونتوس در هفته سی و پنجم مسابقات سری A امشب میزبان کرمونزه بود و با نتیجه 2-0 به برتری دست پیدا کرد.

یووه در این بازی از ابتدا فرم بهتری نسبت به حریف نشان داد. در دقیقه 19 دوشان ولاهوویچ روی پاس نیکولو فاجولی صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او توسط دروازه‎‌بان دفع شد.

میزبان برای گلزنی در این بازی تلاش می‌کرد که آسیب دیدگی ناگهانی پل پوگبا شوک عجیبی به مکس آلگری داد. در دقیقه 23 این بازیکن از ناحیه پای چپ احساس درد کرد و نتوانست به بازی ادامه بدهد تا با اشک زمین را ترک کرده و آرکادیوش میلیک به جای او وارد زمین شود.

میلیک دقیقه 45+2 روی پاس دنیلو در موقعیت تک به تک فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما خروج به موقع کارنسچی مانع از گلزنی مهاجم لهستانی شد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم یووه تیم بهتری نسبت به حریف بود. دقیقه 54 خوان کوادرادو درون محوطه شانسی برای خطرساز شدن روی دروازه حریف نشد و توپ را به بیرون محوطه پاس داد که آدریا رابیو توسط کارنسچی مهار شد.

فدریکو کیه‌زا پس از دریافت پاس دنیلو از سمت چپ محوطه جریمه کرمونزه در حالیکه 3 بازیکن او را احاطه کرده بودند، فاجولی را صاحب توپ کرد. او پس از یک کنترل با ضربه مهارنشدنی پای راست توپ را از بالای دستان دروازه‌بان حریف عبور داد و در دقیقه 55 اولین گل بیانکونری را به ثمر رساند.

کرمونزه که در این بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه میزبان ترتیب نداد، دقیقه 74 روی پاس دنیلو به میلیک یک گل دیگر دریافت کرد اما به دلیل حضور میلیک در آفساید این گل با بررسی VAR مردود اعلام شد.

ارسال خطرناک پارادس از کرنر با ضربه سر میلیک به گلیسون برمر رسید. شوت سرضرب او به مدافع حریف برخورد کرد و او از فرصت استفاده کرد تا توپ معلق در هوا را با ضربه سر زودتر از واکنش کارنسچی در دقیقه 79 به گل تبدیل کند.

چریچس، مدافع کرمونزه در دقیقه 85 اجازه نداد نتیجه بازی تغییر کند و ضربه آدرین رابیو که دور از دستان دروازه‌بان به گلزنی نزدیک شده بود را از روی خط بیرون کشید.

یووه با کسب این پیروزی 69 امتیازی است و در رتبه دوم جدول رده بندی جای می‌گیرد. کرمونزه 24 امتیازی در رده نوزدهم ایستاده و همچنان خطر سقوط به سری B را احساس می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز