خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شد

قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شد
کد خبر : ۱۳۳۹۵۲۰

سرانجام پس از کش و قوس‌های فروان، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد و فدراسیون تحت مدریت مهدی تاج ترجیح داد با مربی داخلی کارش را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از پایان همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران مشخص نبود. در همان روزها ایلنا نوشت که احتمالاً امیر قلعه نویی با دو دستیار ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده خواهند گرفت. (از اینجا بخوانید.)

*گزینه‌های خارجی

در این میان گزینه‌های داخلی  و خارجی زیادی  مطرح شد. پاکو خمز، مورایس، هروه رنار، مونتلا و فلیکس سانچز گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بودند. با توجه به اینکه 3 مربی خارجی تحت قرارداد بودند امکان عقد قرارداد با آنها وجو نداشت. سانچز هم بر سر جزییات قرارداد و مدت قرارداد با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق نرسید و راهی اکوادور شد.

ضمن اینکه در این میان مشکل انتقال پول برای مربیان خارجی هم وجود داشت.

*گزینه‌های داخلی

از سوی دیگر امیر قلعه نویی، ساکت الهامی، حمید مطهری، مهدی تارتار،‌فرهاد مجیدی، حسین فرکی و جواد نکونام گزینه‌های داخلی بودند. بعد از فشار افکار عمومی اکثر گزینه‌های داخلی انصراف خود را از این موضوع اعلام کردند.

*ماجرای انصراف امیر قلعه‌نویی

هر چند امیر قلعه نویی هم به دلیل عدم رعایت شان خود هم استعفا داد؛ اما در ادامه پذیرفت که سکان‌دار تیم ملی فوتبال باشد. به نظر می‌رسد وحید هاشمیان و کریم باقری دستیار او باشند.

*اطلاعیه فدراسیون

پیش از این هم فدراسیون فوتبال در روز 20 اسفند ماه سال جاری قرار بود سرمربی جدید را معرفی کند که شب قبل با انتشار اطلاعیه‌ای مبهم و بدون ذکر نام از انتخاب سرمربی جدید خبر داد.

*برنامه اردویی تیم ملی

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در روز 28 اسفند ماه سال جاری اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد و در عید نوروز 2 بازی تدارکاتی مقابل عراق و روسیه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز