خبرگزاری کار ایران

رضایی؛ بچه مهندس کشتی ایران که تاوان هیجانش را داد

رضایی؛ بچه مهندس کشتی ایران که تاوان هیجانش را داد
کد خبر : ۱۳۳۷۱۳۵

کشتی‌گیر وزن 61 کیلوگرم ایران با وجود ارائه فنون مختلف و کسب امتیازات مختلف تاوان کشتی هیجانی خود را با رتبه پنجم جام دانکلوف بلغارستان داد و دستش از مدال کوتاه ماند.

به گزارش ایلنا،  مسابقات جام دانکلوف بلغارستان یاسین رضایی سیمای متفاوتی از کشتی گیران ایرانی نشان داد. او با اجرای فنون مختلف و کسب امتیازات زیاد مقابل رقبا قرار می‌گرفت. دو پیروزی با نتایج 19 بر 8 و 20 بر 12 نشان از استعداد وی داشت. اما کشتی هیجانی مقابل نامداران جهان چیزی شبیه خودزنی است. اتفاقی که برای رضایی مقابل تایربک ژوماشبیک اولو  قزاقستانی در نیمه نهایی جام دانکلوف افتاد، تا شوک بزرگی به وی وارد شود و در نهایت با رتبه پنجمی به ایران بازگشت.

در همین رابطه یاسین رضایی کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با روابط عمومی فدراسیون کشتی به صحبت پرداخت: مسابقات رنکینگ مصر با حضور کشتی گیران خوب در سطح خیلی بالایی برگزار شد که متاسفانه با اشتباهات فردی نتوانستم نتیجه دلخواه را بگیرم.

این کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: در وهله ی اول هدفم این است که در مسابقات آسیایی قزاقستان بهترین نتیجه و مدال را کسب کنم و هدف اصلی هر ورزشکاری هم مشخص است که آن کسب مدال در بالاترین سطح ورزش یعنی المپیک است.

وی در مورد اینکه در مسابقاتش زیاد امتیاز رد و بدل می شود، گفت: به خاطر اینکه نمی‌توانم هیجان درونی خود را کنترل کنم و با توجه به اینکه کشتی‌گیر استرسی نیستم شاید دلیلی بر این موضوع باشد اما به امید خدا تمام تلاش خود را خواهم کرد که این اشتباهات را رفع کنم و امیدوارم با کمک کادر فنی بهترین نتایج را کسب کنم.

رضایی به چرخه تیم ملی اشاره کرد و افزود: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان هم قهرمان شویم باید در جام تختی نیز حاضر شویم و با تمام کشتی‌گیران همانند مسابقات قهرمانی کشور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی سرشاخ شویم.

قهرمان وزن 61 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور  گفت: در رشته مهندسی آب مشغول به تحصیل هستم و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارم. ار مربی سازنده خودم آقای سید علی خدایی و از مربی بدنسازم آقای حسین شریفی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با کمک همدیگر بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز