خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: باخت الکلاسیکو روی رئال تاثیر بدی داشت/ بارسلونا در نیوکمپ نمی‌تواند اینقدر دفاعی بازی کند

آنچلوتی: باخت الکلاسیکو روی رئال تاثیر بدی داشت/ بارسلونا در نیوکمپ نمی‌تواند اینقدر دفاعی بازی کند
کد خبر : ۱۳۳۶۳۴۸

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش می‌تواند در دیدار برگشت جام حذفی شکست خانگی مقابل بارسا را جبران کند چرا که شاگردان ژاوی در نیوکمپ و مقابل هواداران‌شان نمی‌توانند دفاعی بازی کنند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته به بهانه دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شاهد الکلاسیکوی دیگری بودیم.  رئال مادرید در این مسابقه  با نتیجه یک بر صفر در خانه شکست خورد. با این شرایط هواداران کهکشانی‌ها سانتیاگو برنابئو را با ناراحتی ترک کردند. البته نباید فراموش کرد که شاگردان کارلو آنچلوتی این دیدار را در حالی به حریف واگذار کردند که برتری مطلق توپ و میدان در اختیار آنها بود.

بعد از این شکست که با گل به خودی و اشتباه مدافع رئال همراه بود، سرمربی رئال در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت : "یک بازی خوب و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و روی یک اشتباه و پاس بد گل خوردیم. آنها فقط 35 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما با این وجود تیم ما در یک سوم پایانی خیلی موفق عمل نکرد."

او در ادامه افزود: "روی هم رفته بازی خوبی انجام دادیم ولی نتیجه رضایت بخش نبود. این بازی اما برای دیدار برگشت به ما روحیه می دهد. همین بازی را باید در نوکمپ تکرار کنیم و به پیروزی برسیم. این باخت روی تیم ما اثر بدی داشت ولی مطمئن باشید با انجام همین بازی می توانیم شکست دور رفت را جبران کنیم؛ چیزی که بارها انجامش دادیم."

آنچلوتی با اشاره به اینکه حریف استحقاق برد در این دیدار را نداشت گفت: "به نظر من آنها اصلا شایسته پیروزی در این دیدار نبودند. تیم ما از نظر مالکیت بازی یکی از بهترین نمایش های خود را داشت. اگر در بازی برگشت همین گونه بازی کنیم، فرصت های گلزنی بیشتری خواهیم داشت چرا که بارسلونا نمی تواند در خانه این گونه دفاعی بازی کند."

او با ابراز تعجب از سبک بازی شاگردان ژاوی یادآور شد: "دیدن این سبک بازی از بارسلونا باعث تعجب بود. اما آنها به خوبی یاد گرفته اند که چطور دفاع کنند. آنها در این زمینه بسیار قدرتمند هستند. در مقابل ما هم موقعیت های زیادی از دست می دهیم که به هیچ عنوان خوب نیست. "

خوزه لوییس مونترو، به عنوان داور بازی رئال – بارسا کار بسیار سختی در طول 90 دقیقه داشت. بازی پرتنش و درگیرانه بازیکنان دو تیم از یک طرف و چند صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه، او را به چهره ای ویژه تبدیل کرد. کارلتو اما معتقد است که داور بازی خوب کار کرد: "به نظر من عملکرد او خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت."

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز