خبرگزاری کار ایران

پسر رونالدینیو راه پدر را دنبال می‌کند

پسر رونالدینیو راه پدر را دنبال می‌کند
کد خبر : ۱۳۱۹۳۹۷

فرزند اسطوره بارسلونا در حال تمرین با تیم جوانان این باشگاه است.

به گزارش ایلنا، ژائو دی آسیس موریرا، پسر رونالدینیو، با تیم جوانان بارسلونا تمرین کرده است. پدرش در بلوگرانا پیشرفت کرد و در سال 2006 دو قهرمانی لالیگا و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، این بازیکن 17 ساله در 10 روز گذشته در کاتالونیا برای پیوستن به بارسلونا حضور داشته و امیدوار است پس از ترک کروزیرو در آنجا بماند.

آیا پسر رونالدینیو راه او را در بارسلونا دنبال خواهد کرد؟

طبق گزارش برنامه رادیویی Sin Concesiones، پسر رونالدینیو با بارسلونا قراردادی امضا نکرده است.

موندو دپورتیوو گزارش داده که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا شخصاً با دایی و ایجنت ژوائو، روبرتو دی آسیس، که برادرزاده‌اش را در پایتخت کاتالونیا همراهی می‌کند، درگیر مذاکره است.

پسر رونالدینیو در چه پستی بازی می‌‌کند؟

نشریه اسپانیایی گزارش می‌دهد که ژائو د آسیس مهاجمی است که می‌تواند هم در جلو و هم به‌عنوان وینگر بازی کند. او بازیکن ماهری راست پا است که می تواند از هر دو پای خود استفاده کند.

رونالدینیو و دوران درخشانش در بارسلونا

ستاره برزیلی در تابستان 2003 از پاری سن ژرمن به بارسلونا آمد و خرید او سکوی پرشی برای چرخش 180 درجه‌ای باشگاه بود.

رونالدینیو به تیم کمک کرد تا پس از چند سالی که نتوانستند عناوین مهمی را کسب کنند، آن‌ها را به شکوه برساند.

بارسلونا با مربیگری فرانک رایکارد، قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد و با سه بازی مانده به پایان و چند روز پس از جشن گرفتن دومین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، قهرمان لالیگا شد. در مجموع رونالدینیو 207 بازی برای بارسلونا انجام داد و 98 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز