خبرگزاری کار ایران

وقفه لیگ برتر کیفیت بازی‌ها را پایین آورد

سلیمان‌زاده: مقابل ملوان باید زودتر گل می‌زدیم/ مذاکره با استقلال؟ مورد خاصی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۷۹

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مذاکره‌اش با استقلال زمزمه بوده و مانند هر بازی مقابل این تیم هم بهترین عملکردش را ارائه می‌کند.

رامتین سلیمان‌زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس رفسنجان مقابل ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: همواره شرایط جو بازی خانگی ما طوری است که مسلط  بر بازی هستیم و مالکیت توپ زیادی داریم. متاسفانه بعضی موارد با اینکه موقعیت زیادی داریم و می‌توانیم زودتر به گل برسیم این اتفاق نمی‌افتد. در بازی ملوان هم این اتفاق افتاد و رفته رفته کار ما برای گلزنی سخت شد اگر چه موقعیت‌های خیلی زیاد گلزنی داشتیم.

وی افزود: رقبا معمولاً مقابل ما با لایه‌های دفاعی زیاد بازی می‌کنند. ملوان هم چنین تاکتیکی مقابل ما اتخاذ کرده بود، هر چقدر توپ ارسال می‌کنیم یا شوت می‌زنیم با بدشانسی تبدیل به گل نمی‌شد. تیم ما حتی مقابل پرسپولیس کاملاً سوار بازی بود و سبک ما طوری است که رقیب عقب می‌نشیند.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره تقابل تیمش با استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی جلوی این تیم آسان نیست؛ اما ما برای  استقلال برنامه داریم که عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. از اولین دقیقه تا آخر بازی با تمرکز زیاد در زمین حاضر شویم تا امتیاز کامل کسب کنیم. هرچند از نظر بعضی‌ها شاید دور از انتظار باشد؛ اما بعید نیست.

سلیمان‌زاده در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل شایعه مذاکره وی با استقلال به گوش رسید، آیا این موضوع انگیزه وی مقابل آبی‌پوشان را افزایش می‌دهد، گفت: یک زمزمه‌ای بود اما مورد خاصی نبود. به عنوان بازیکن تلاش می‌کنم مانند همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در پایان درباره تاثیر وقفه دو ماهه لیگ برتر بر روی بازیکنان، عنوان کرد: وقفه لیگ روی شرایط جسمانی تیم‌ها قطعاً تاثیرگذار است. روزهای زیادی از شرایط مسابقه دور بودیم و بدنسازی انجام دادیم که کار را برای ما سخت کرد. حالا بعد بازی هفته دوازدهم و سیزدهم دیگر بازیکنان آمادگی و کیفیت بیشتری نشان بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز