خبرگزاری کار ایران

مارکا: کریستیانو رونالدو با النصر به توافق رسید

مارکا: کریستیانو رونالدو با النصر به توافق رسید
کد خبر : ۱۳۱۱۷۷۷

باشگاه عربی در حال حاضر توافق با کریستیانو رونالدو را به رسمیت می‌شناسد.

به گزارش ایلنا، مارکا در 23 نوامبر ابتدا به طور انحصاری از پیشنهاد وسوسه انگیزی که از طرف النصر ارائه شده بود گزارش داد.

یک هفته بعد آغاز توافق بود، تا در 5 دسامبر پیش بینی شود که سرنوشت کریستیانو رونالدو از قبل مشخص شده و آن قرار است دو سال و نیم در عربستان بازی کند. خبری که برخی آن را تکذیب کردند.

این توافق می تواند در چند ساعت آینده رسمی شود، زمانی که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت برای امضای قراردادی به ریاض برود و تا سال 2030 به النصر عربستان سعودی بپیوندد.

این قرارداد شامل دو سال و نیم فعالیت به عنوان بازیکن و مابقی به عنوان سفیر کشور عربی همراه با مصر و یونان برای برگزاری جام جهانی 2030 است.

این مهاجم در دو هفته اخیر انفرادی تمرین کرده و با وجود اینکه از توافق با خبر بود، قبل از امضای قراردادش سعی داشت حواشی را کنترل کند. حالا هر لحظه انتظار می‌رود این مهاجم به ریاض سفر کند.

این دیدارها در هفته‌های اخیر برگزار شده اما در ابتدای این هفته بود که النصر راهی قانونی برای شکل دادن به ورود بازیکنی پیدا کرد که یک قبل و بعد را در عربستان سعودی و در کل منطقه نشان دهد.

النصر قصد دارد تا سه بازیکن را کنار بگذارد تا اطمینان حاصل شود که حضور CR7 به معنای نقض فیرپلی مالی نیست. ماشاریپوف و پیتی مارتینز دو نامزد خروج هستند.

از همان ابتدا صحبت از 200 میلیون یورو برای هر فصل بود. همانطور که مارکا ممکن است متوجه شده باشد، این مبلغ به دو سال و نیم فوتبالیست بودن او اشاره دارد، مبلغی که زمانی که او سفیر کاندیدای سازماندهی جام جهانی شود، افزایش خواهد یافت.

امضای قرارداد با النصر به معنای خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال حرفه‌ای، حداقل در رقابت‌های باشگاهی است.

او جایی در اروپا پیدا نکرده و با این توافق او بار دیگر احساس می‌کند یک رهبر و مرجع برای همه ورزشکاران است.

باشگاه عربی در حال حاضر توافق را به رسمیت می شناسد، چیزی که آن‌ها در روزهای اخیر فعالانه و منفعلانه آن را رد کرده بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز