خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: احترام زیادی برای استقلال قائل هستم/ بابت تصمیم لوکادیا هنگ کردم!

گل‌محمدی: احترام زیادی برای استقلال قائل هستم/ بابت تصمیم لوکادیا هنگ کردم!
کد خبر : ۱۳۱۰۸۱۹

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بابت تصمیم مهاجم هلندی خود پیش از دربی هنگ است.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: دربی که در پیش داریم حساسیت های خاص خودش را دارد. می‌دانیم شاید مردم نسبت به این بازی حساس و پیگیر ان هستند. قطعا با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم. ان شاالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. شخصا احترام زیادی برای حریف قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوب و هماهنگی انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: هرچند اتفاقات عجیب و غریبی هم در این مدت افتاد ولی در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. به دنبال سه امتیاز هستیم. امیدوارم شاهد یک بازی هجومی باشیم. تیمی که تمرکز داشته باشد و بتواند از موقعیت‌ها خوب استفاده کند می‌تواند موفق شود. در مجموع امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

.سرمربی تیم پرسپولیس افزود: چیزی که برای ما مهم است ارائه بازی خوب است. امیدوارم یک بازی هجومی همراه با برد داشته باشیم. فکر می‌کنم هر تیمی در دربی تمرکز خوب داشته باشد و بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند می‌تواند برنده این مسابقه باشد. امیدوارم در مجموع یک بازی جذابی را شاهد باشیم و هوادارانی که این بازی را از تلویزیون می‌بینند از این بازی لذت ببرند.

وی درباره جدایی غیرمنتظره یورگن لوکادیا که در روزهای آخر تمرین کم رمق ظاهر شده و اینکه پیش از جدایی با او صحبت کرده، عنوان کرد: اتفاقا در آن تمرین خیلی هم سرحال بود و خیلی هم پیگیر دربی بود. فیلم بازی را از بچه‌های آنالیز تیم گرفت و تمرکز خیلی خوبی برای این بازی داشت. نمی‌دانم بعد از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. من هنوز خودم هنگ هستم و نمی‌دانم دلیل این کار و تصمیمش چه بود. نمی‌توانم خبری راجع به این مسئله بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهیم این مسئله را فراموش کنم تا به بازیکنانی که فردا می توانند بازی کنند روحیه بدهم و از آنها بخواهم با جان و دل بازی کنند. قطعا بازیکنانی که جانشین بازی می‌کنند با تمام وجود مقابل استقلال قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز