خبرگزاری کار ایران

مطهری: باید برای ۳ امتیاز بجنگیم/ داربی من مقابل صنعت نفت است

مطهری: باید برای ۳ امتیاز بجنگیم/ داربی من مقابل صنعت نفت است
کد خبر : ۱۳۱۰۳۷۱

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش باید برابر صنعت نفت، برای سه امتیاز بجنگد و ورزشگاه شهید وطنی را قمرو خودش کند.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعد از تعطیلی لیگ، خیلی زود کارمان را شروع کردیم و به لطف زحمات مالک و مدیرعامل باشگاه اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و این به آمادگی ما بسیار کمک کرد. باید از مدیران باشگاه تشکر کنم. تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کرد و تمریناتمان را در تهران ادامه دادیم. صنعت نفت تیم قابل احترامی است.

او ادامه داد: نباید این تیم را دست کم بگیریم و یکی از سخت ترین بازی‌های ما مقابل همین تیم است. صنعت نفت دنبال فوتبال بازی کردن است و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. تمام تیم‌های لیگ قابل احترام هستند. تفکرات سرمربی جدید صنعت نفت را نمی‌شناسیم اما سعی می‌کنیم در جریان بازی، خودمان را با شرایط هماهنگ و آنالیز کنیم. من همیشه گفته‌ام که باید برای سه امتیاز بجنگیم و ورزشگاه شهید وطنی را قلمرو خودمان کنیم. باید تمرکز داشته باشیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: تعطیلات همیشه به ضرر برخی و به نفع برخی دیگر از تیم‌ها می‌شود اما مهم این است که خودتان را با شرایط وقف دهید تا به ایده‌آل‌ترین شکل ممکن برسید. تیم ما شرایط خوبی دارد و از هر نظر برای این بازی آماده خواهیم بود.

او درباره وضعیت آمادگی احمد موسوی و جذب بازیکن در نیم فصل گفت: او بازیکن باتجربه‌ای است و سعی کردیم رقابت را در تیم بیشتر کنیم. هر چه دستمان پر تر باشد، شرایط تیم بهتر خواهد شد. تیممان را باید تقویت کنیم و به آینده نگاه کنیم.

مطهری درباره داربی پایتخت عنوان کرد: داربی شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم قابل احترام‌اند. داربی من بازی مقابل صنعت نفت است و شش دانگ حواسمان به این بازی است تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز