خبرگزاری کار ایران

رونالدو: از رفتارم در بازی با تاتنهام پشیمانم

رونالدو: از رفتارم در بازی با تاتنهام پشیمانم
کد خبر : ۱۲۹۹۴۰۶

بخش جدیدی از مصاحبه CR7 در مورد شرایط خود و اتفاقات اخیر در بندر منچستر منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، بخش جدید مصاحبه کریستیانو رونالدو در مورد شرایط خود و تیمش منتشر شده است.

او در گفتگو با پیرس مورگان درمورد اتفاقات بازی با تاتنهام، الکس فرگوسن و همچنین پیشنهاداتی که داشته و رابطه با لیونل مسی صحبت کرده است.

رونالدو درباره تعویض مقابل تاتنهام عنوان داشت: من را در مقابل سیتی برای احترامی که قائل هستی بازی نمی‌دهی، بعد می‌خواهی سه دقیقه مقابل تاتنهام بازی کنم؟ این با عقل جور در نمی‌آید. فکر کنم این کار را به عمد انجام داد(تن هاگ). من خیلی به خاطر اتفاق آن بازی ناراحت شدم. او به آن شکلی که شایسته است، به من احترام نمی‌گذارد. دلیل اصلی عصبانیت من در آن بازی همین بود. می‌خواهم رو راست باشم، از ترک کردن استادیوم پشیمانم. نمی‌دانم، شاید اگر به عقب برگردیم، همچین کاری را انجام ندهم. اما مربی من را عصبی کرد؛ من بازیکنی نیستم که سه دقیقه به میدان برود. من می‌دانم که چه چیزی به تیم می‎‌توانم اضافه کنم و قصد سه دقیقه بازی دادن به من، بی احترامی است. من بابت رفتارم، از بازیکنان و هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی کردم. دلیل را به آن‌ها توضیح دادم و همیشه تمرکز رسانه‌ها هم روی من است.

کریستیانو در مورد رابطه‌اش با تن‌هاگ توضیح داد: این را درک می‌کنم که در شغل جدید، سعی می‌کنید تاثیرگذار نشان دهید. یونایتد در پنج سال گذشته شرایط خوبی نداشته و بهتر است بگوییم تیم نیاز به پاکسازی دارد.

نوع اقدام برای این پاکسازی از سوی تن‌هاگ اشتباه بود؛ میزان اهمیت رسانه به این موضوع هم بیش از حد زیاد بود. من را از اول فصل نیمکت نشین کرد! این موضوع را در تور پیش فصل درک می‌کنم، ولی در ادامه آن نوعی بی احترامی است. من با تن‌هاگ رابطه خوبی ندارم و این را پنهان نمی‌کنم.

رونالدو راجع به پیشنهادات عربستان و باقی تیم‌ها نظر داد: بله، پیشنهاد 350میلیونی از تیم عربستانی واقعیت دارد. ولی در آن لحظه تصمیم به رد این پیشنهاد گرفتم. رسانه سعی می‌کند من را بسیار بد جلوه دهد. این درست نیست. همه حرف رسانه شده است این که، رونالدو را هیچ تیمی نمی‌خواهد. این یک دروغ است. من را ابتدای فصل جدای از تیم عربستانی، ناپولی و اسپورتینگ می‌خواستند، اما تصمیم این بود که در یونایتد بمانم و یک فصل خوب را تجربه کنم. بیایید رو راست باشیم، چرا بازیکنی که فصل گذته، 32گل به ثمر رسانده نباید مشتری داشته باشد؟

رونالدو در یونایتد می‌ماند؟ کریستیانو پاسخ داد: نمی‌دانم. همانطور که قبلا هم گفتم، تا پایان جام‌جهانی چیزی مشخص نیست. ممکن است به یونایتد برگردم، ممکن هم هست که برنگردم. فارق از هر اتفاقی، هواداران منچستر همیشه در قلب من هستند و می‌دانم همانطوری که تا الان پشت من ایستاده‌اند، باز هم خواهند ایستاد.

رونالدو در ادامه افزود: می‌خواهم تا 40سالگی به فوتبال ادامه دهم. اگر بنا بر خداحافظی باشد، به نظرم، چهل سالگی سن مناسبی است برای رفتن از مستطیل سبز.

درباره فرگوسن کریس عنوان داشت: این را می‌دانم که رئیس همیشه طرف من است و جدای از هر تصمیمی که بگیرم، هوای من را خواهد داشت.

رونالدو در مورد احتمال قهرمانی آرسنال عنوان داشت: از اینکه قهرمانی آرسنال را بعد از سال‌ها ببینم خوشحال می‌شوم. آن‌ها امسال تیم بسیار خوبی دارند و یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی هستند.

کریستیانو در آخر راجع به مسی گفت: او یک بازیکن فوق‌العاده و جادویی است. 16سال با او رقابت داشته‌ام و باعث پیشرفت هم شده‌ایم. به معنای واقعی کلمه دوست نیستیم، یعنی به خانه هم رفت و آمدی نداریم و تلفنی با هم صحبت نمی‌کنیم. ولی همیشه احترام هم را داشته‌ایم و این برای من خیلی با ارزش است که لئو درباره من همیشه با احترام خاصی صحبت کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز