خبرگزاری کار ایران

میتروویچ با مصدومیت به قطر سفر می‌کند

میتروویچ با مصدومیت به قطر سفر می‌کند
کد خبر : ۱۲۹۶۸۳۶

سرمربی فولام از تداوم مصدومیت مهاجم صربستانی خود گفت.

به گزارش ایلنا، الکساند میتروویچ، مهاجم تمام‌کننده تیم ملی صربستان و باشگاه فولام، در شرایطی در لیست تیم ملی صربستان برای جام‌جهانی قرار گرفته است که همچنان مصدومیتی در ناحیه پا دارد.

میتروویچ در این فصل، 12بازی برای فولام انجام داده؛ ولی این مدافع تقابل با منچسترسیتی را به علت مصدومیت از دست داد و به گفته سرمربی این باشگاه لندنی، میتروویچ صرب، آخرین دیدار قبل از جام‎جهانی 2022 مقابل دیگر نماینده شهر منچستر، منچستریونایتد را نیز از دست می‌دهد.

سرمری فولام، سیلوا، درباره وضعیت این بازیکن مصاحبه‌ای انجام داده است که به آن نگاهی می‌اندازیم.

 

سیلوا عنوان داشت:

چه می‌توان گفت؛ این تشخیص در اوایل هفته پیش‌رو با مشورت کادر پزشکی ما و کادر پزشکی تیم ملی صربستان اعلام خواهد شد.

این تصمیم باید به نحوی باشد که هم به نفع خود بازیکن، تیم ملی صربستان و باشگاه فولام باشد.

من شخص مناسبی برای اینکه بگویم این بازیکن به جام‌جهانی می‌رسد یا نه نیستم. تنها چیزی که با اطمینان می‌توانم بگویم این است که میتروویچ در دیدار هفته قبل آمادگی حضور را نداشت و در دیدار این هفته هم شرایط به همین شکل است و این بسیار برای ما ناراحت‌کننده است.

سیلوا، سرمربی فولام افزود:

میترو دوست دارد در جام‌جهانی حضور داشته باشد. دوست دارد در دیدار آینده مقابل یونایتد بازی کند و دوست داشت مقابل سیتی به میدان برود. ولی مسئله این است که صرفا خواستن او کافی نیست؛ باید در سطحی از آمادگی باشد تا به توان از او استفاده کرد. ما همه منتظر نظر کادر پزشکی هستیم تا ببینیم این بازیکن به جام‌جهانی می‌رسد یا نه؛ همه باید به نظر کادر پزشکی احترام بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز