خبرگزاری کار ایران

دریا بدون سرمربی بهترین قربانی برای پیروز

دریا بدون سرمربی بهترین قربانی برای پیروز
کد خبر : ۱۲۹۴۳۷۵

تقابل پیروز قربانی و تیم سابقش یکی از مهم ترین اتفاقات هفته دوازدهم لیگ آزادگان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، احتمالا پر سر و صدا ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ یک در آستارا برگزار خواهد شد. جایی که پیروز قربانی باید در برابر تیمی قرار بگیرد که سال گذشته هدایت آن را بر عهده داشت و تا هفته های پایانی جز گزینه های اصلی سقوط بود.

در فصل جاری اما اوضاع برای نماینده مازندران خیلی تفاوتی با سال های گذشته ندارد و آن ها کماکان با بی پولی، بلاتکلیفی و حاشیه سر و کله می زنند. تیمی که هر سال تغییرات در مالکیت دارد و آخر کار باز هم به خانه اول باز می گردد. اما پیوستن قربانی به شهرداری آستارا حسابی برای این تیم پر از اتفاقات جالب بود. آقای سرآشپز که طبق ادعای خودش سال قبل برای بابلی ها قورمه سبزی بار گذاشته بود، اکثر مهره های سال قبل را با خود به آستارا آورد تا ایندفعه برای گیلانی ها هنرنمایی کند.

جنجال های تمام نشدنی قربانی کنار خط بجز ایجاد استرس و تنش بین بازیکنان هیچ سودی نداشته و شهرداری با قبول سه شکست در پنج دیدار آخر و بدون کسب پیروزی، کاملا در سراشیبی سقوط قرار دارد و شاید بازی برابر دریا بابل آخرین مهلت مالک باشگاه به مدافع اسبق استقلال باشد. تیمی که از لحاظ مالی و امکاناتی به نسب سایر ته جدولی ها شرایط بهتری دارد، هفته گذشته و پس از باخت مقابل خوشه طلایی با یک جریمه سنگین سعی کرد تا سرمربی و بازیکنانش را از خواب بیدار کند.

دریا بابل هم کماکان سرخوش و بیخیال تصمیمی برای انتخاب سرمربی ندارد و ظاهرا از تمریناتی که ربیع خواه برای بازیکنان در نظر می گیرد رضایت دارند و با یک تیر دو نشان زدند! برای سومین هفته متوالی محسن ربیع خواه باید نقش سرمربی-بازیکن را ایفا کند و این بار جنگ با پیروز قربانی را تجربه کند.

دیدار تیم های شهرداری آستارا و دریا بابل روز یکشنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز